خبرهای داغ:
فرمانده بسیج اصناف ملایر:

حجاب باعث سلامت جسمانی و روانی جامعه می‌شود

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، گفت: حجاب زن و مرد باعث سلامت جسمانی و روانی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۰۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ حمید مرادی در جمع ۱۵۰ نفر از بسیجیان پایگاه یوسف زهرا(عج) با بیان اینکه زن در جامعه مقدس است، اظهار داشت: زنان مسلمان ما باید الگو و اسوه خود را حضرت زهرا(س) قرار دهند.

وی با بیان اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، عنوان کرد: حجاب زن و مرد باعث سلامت جسمانی و روانی جامعه می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر با اشاره به سخنان حکیمانه حضرت علی(ع) گفت: زن و مردی که حجاب و حیا نداشته باشند دین ندارند و در وصیتنامه شهدا نیز بر حفظ حجاب و عفاف و چادر بسیار سفارش شده است.

وی افزود: ریشه‌های بی‌حجابی در پیروی از هوای وهوس، ضعف ایمان، غفلت و نادانی، جنگ نرم دشمن، پیروی از شیطان و شیطان صفتی، عقده حقارت، زیبا جلوه دادن خود نزد دیگران، مدپرستی، بی‌غیرتی، تقلید کورکورانه، کبر و غرور و انتخاب دوستان ناباب است.

مرادی با اشاره به بیانات سخنان مقام معظم رهبری و با بیان اینکه چادر بهترین نوع حجاب است، گفت: عده‌ای از چادر فرار می‌کنند چراکه هجمه تبلیغاتی غرب دامنگیرشان شده است، باید حجاب را پرچم اسلام و از شعائر اسلامی بدانیم.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کار خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: باید از خرید کالاهای قاچاق که متاسفانه اکثر آن نیز مربوط به وسایل آرایشی و بهداشتی است، خودداری کنید.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد: باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم تا چرخه اقتصادی کشور بچرخد و راه نفوذ تسلط بیگانگان در اقتصاد کشورمان بسته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات