خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: در دهه مبارک فجر 22 طرح صنعتی افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۰۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا متین در مجمع بسیج اصناف استان همدان ضمن قدردانی از زحمات آقای شکری در برگزاری کلاس‌های فقه بازار بیان داشت: این اقدامات خوب است ولی باید ادامه یابد و پررنگ‌تر از گذشته به آن پرداخته شود.

وی افزود: من از روسای اتحادیه‌ها می‌خواهم که با بسیج اصناف همکاری خوبی داشته باشند چراکه با کم رنگ شدن ارزش‌ها در جامعه اسلامی به حضور آنها در بازار نیاز داریم تا رویکرد جدیدی در بازار استان همدان شکل گیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با اشاره به کلام امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه گفت: دنیای خود را به آخرت نفروشید اگر ما فقط به همین جمله از امیرالمومنین اکتفا کنیم، سعادتمند خواهیم بود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 2 نیروگاه 7 مگاواتی در استان، ابراز داشت: اولین نیروگاه 7 مگابایتی وارد مدار شده و تست‌های آن انجام شد و دومین نیروگاه 7 مگاواتی نیز در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید که اقدام خوبی در استان بوده است.

متین با بیان اینکه 3 نیروگاه 7 مگاواتی دیگر نیز در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این نیروگاه‌ها مصرف برق کشور بهینه خواهد شد، تصریح کرد: در دهه مبارک فجر 22 طرح صنعتی افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات