خبرهای داغ:
معاون سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

اصناف باید مواضع انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند

معاون سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به حفظ مواضع انقلابی اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف باید این موقعیت انقلابی و اسلامی را حفظ کنند و از مواضع انقلابی جدا نشوند.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۰۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رستمی امروز در گردهمایی بسیجیان اصناف استان با تاکید بر جایگاه اصناف در انقلاب اسلامی اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) و مقام رهبری اصناف بالاترین جایگاه در انقلاب اسلامی را دارند.

وی به نقش بازاریان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرده و افزود: با توجه به مسئولیتی که در قبال فرامین امام خمینی(ره) و مقام رهبری داریم، باید محصولات داخلی عرضه شده و با تبلیغ جنس ایرانی از تولید حمایت شود و مسئول اتحادیه و اصناف و بازاریان همانطور که در تحقق انقلاب اسلامی حمایت کردند، در این امر هم حمایت کنند.

رستمی با تأکید بر امر آموزش به اصناف و بازاریان تصریح کرد: بسیج اصناف باید فقه بازار و معاملات اسلامی را با بازاریان آموزش داده و بازاریان را به کسب و کار حلال جذب کرده و فقه بازار و معاملات اسلامی را رعایت کنند.

وی با اشاره به سابقه حضور و حمایت بازاریان از علما در مواقع حساس سیاسی ایران مانند واقعه حرام دانستن تنباکو از سوی علما گفت: طراز اصناف و بازاریان در انقلاب اسلامی طراز حضرت خدیجه با پیامبراکرم (ص) است.

رستمی به حفظ مواضع انقلابی اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف باید این موقعیت انقلابی و اسلامی را حفظ کنند و از مواضع انقلابی جدا نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات