خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد

نقش بی‌بدیل مردم در تقویت نظام اسلامی/9دی هوشیاری ملت ایران بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش بی بدیل مردم در تقویت نظام اسلامی گفت: وقتی انقلاب دارای پشتوانه عظیم مردمی باشد نظام تضعیف نخواهد شد چراکه تضعیف نظام نشأت گرفته از تضعیف خود مردم است.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۷۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جلسه کارگروه نظارت ستادی در تیپ انصارالحسین (ع)با تبیین اهمیت حماسه 9دی اظهار داشت: باید در این ایام از برکات آن حماسه‌ای که مملو از درس و عبرت بود بهره ببریم.

وی افزود: مدیران و ملت ما همواره باید از آن وقایع8 ماهه عبرت بگیرند و این عبرت به معنای آموختن و عمل نکردن و تبعیت نکردن از جریان فتنه است تا در آینده شاهد فتنه نباشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان خاطر نشان کرد: حماسه 9دی بیانگر میزان هوشمندی ملت ایران و یک نمایشگاهی از بصیرت و هوشمندی مردم بود و عیار و اعتبار جهانی ایران را ارتقاء داد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مردم در تقویت نظام اسلامی بیان داشت: وقتی انقلاب دارای پشتوانه عظیم مردمی باشد نظام تضعیف نخواهد شد چراکه تضعیف نظام نشأت گرفته از تضعیف خود مردم است.

وی با بیان مصادیقی از رفتارهای مدیران که موجب تضعیف روحیه مردمی است، افزود: برخی سوءتدبیری‌ها و بی مدیریتی‌ها در قضیه برجام و اقتصاد مقاومتی می تواند این پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کند در حالی که اگر اعتماد ملت را داشته باشیم نظام ما غنی‌تر و جایگاه بین‌المللی آن بالاتر خواهد رفت.

گنجعلی همچنین با بیان اهمیت و موفقیت‌های تیپ32 انصارالحسین(ع)گفت: تیپ 32، از یگان‌های رزم برتر و خوش نام است و حضور گسترده نیروهای داوطلبانه این رده در مأموریت‌های گوناگون، نشان حیات و پویایی آن است و این یگان می‌تواند ستون فقرات سپاه استان باشد.

*دفتر نمایندگی همراه و همکار مجموعه فرماندهی

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)همدان با بیان گزارشی از نقش مهم و مستشاری رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) در دفاع از حریم اهل بیت(ع) اظهار داشت: دفتر نمایندگی همواره پشتیبان و همیار و همکار مجموعه فرماندهی در مأموریت‌ها و برنامه‌ها بوده است.

سردار مهدی فرجی افزود: نگاه نیروها به حوزه نمایندگی یک نگاه مثبت و سازنده بوده و این نگاه می‌تواند سازمان را در نیل اهداف خود و انجام احسن وظایف یاری دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات