خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان عنوان کرد
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان گفت: مهمترین رسالتی که ائمه جمعه دارد؛ ایجاد وحدت و همبستگی در بین مردم و پشتیبانی از نظام انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۵۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام سیدصادق حسینی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر رزن با تقدیر از حجت‌الاسلام طاهری، امام جمعه سابق این شهر رزن، ایشان را مایه افتخار استان عنوان کرد و افزود: ‌بزرگ‌ترین افتخار یک شهرستان مربوط به علمای شهرستان است که شهرستان رزن از این حیث در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین افتخارات استان همدان مربوط به این خطه از استان است، گفت: شهرستان رزن علمای برجسته ای را به جهان اسلام تقدیم کرده است که از جمله آنها می‌توان به ملاحسینقلی شوندی استاد عرفان امام خمینی(ره)، ملا علی معصومی همدانی از شخصیت های علمی شیعه دوران اخیر، شهید دکتر مفتح، آیت الله رازینی، آیت الله انواری و مرجع افتخار استان و غرب کشور آیت الله نوری همدانی اشاره کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته به‌طوری که هم اکنون در بسیاری از مسائل حرف اول منطقه را می زند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین دستاوردی که انقلاب اسلامی ایران داشته برگزاری نماز جمعه بود، چرا که هیچ نهادی در کشور ما به اندازه نماز جمعه تاثیرگذار نیست.

حسینی گفت: مهمترین رسالتی که ائمه جمعه دارد؛ ایجاد وحدت و همبستگی در بین مردم و پشتیبانی از نظام انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: اگر مسائل کشور به‌خوبی در نمازجمعه مطرح شود مایه بصیرت‌افزایی مردم شده و کشور راه خود را گم نمی‌کند و مشکلی در جامعه به‌وجود نخواهد آمد در غیر این صورت هر روز به مشکلات کشور افزوده و دشمنان نیز از آن استفاده خواهند کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان در رابطه با حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده نیز گفت:‌ ایشان از ویژگی‌های خوب بسیاری برخوردار بوده و این سید بزرگوار چند سالی شاگرد مرجع عالی قدر آیت الله نوری بوده و آیت الله نوری ایشان از لحاظ علمی و اخلاقی تایید کرده اند.

در پایان این مراسم از زحمات «حجت‌الاسلام طاهری» تجلیل و «حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده» به عنوان امام جمعه رزن معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات