خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اظهارات برخی افراد در داخل که آمریکا به اندازه قدرت ما کدخداست و باید در برابر کدخدا کوتاه بیاییم، گفت: باید به این افراد بگوییم که ما انقلاب کردیم که کدخدا نشناسیم.
کد خبر: ۸۸۰۵۱۰۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

سردار رسول سنایی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به حضور گسترده نیروهای انقلابی در تشییع پیکر مطهر سردار شهید «همدانی» پرداخت و اظهار داشت : در این مراسم باشکوه همدان ظرفیت حضور آن همه جمعیت را نداشت و از استان‌های همجوار نیز برای مراسم شرکت کردند و این نشان داد که نماد توفیق ما، در روی هسته است.

وی با بیان اینکه اخلاص شهید «همدانی» عاملدیگر حضور چشمگیر مردم در مراسم بود، افزود: این نماد پاداش دنیوی ایشان بود و خدا مردم را به سمت تشییع جنازه این شهید بزرگوار سوق داد تا یک مانور قدرت برای نیرو های انقلاب باشد.

سردار سنایی با بیان اینکه جبهه نیروهای مردمی برای ایجاد مجموعه نیروهای ارزشی شکل گرفته ادامه داد: در این شرایط دیگر برند راست و چپ در میان نیست، بلکه وجود کسانی مطرح است که برای انقلاب دغدغه دارند.

وی در ادامه با عنوان اینکه در عرصه انتخابات هرگز اجازه نمی‌دهیم، توهم افراد میدان مانور داشته باشد، افزود: ما باید پا را از ابرها بر روی زمین بگذاریم چراکه ما به‌خاطر آرمان‌ها انقلاب کردیم.

* مکتب امام(ره) معیار شناخت جریان‌ها

سردار سنایی‌راد با اشاره به اظهارات برخی افراد در داخل که آمریکا به اندازه قدرت ما کدخداست و باید در برابر کدخدا کوتاه بیاییم، گفت: باید به این افراد بگوییم که ما انقلاب کردیم که کدخدا نشناسیم.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به تفاوت‌های جریان‌ها با یکدیگر افزود: ما همواره با شناخت، آگاهی و بصیرت میزان انطباق جریان‌ها و دغدغه‌ها و رویکردشان را با ویژگی مکتب امام(ره) مورد بررسی قرار می‌دهیم و اگر انطباق داشت تشویقشان می‌کنیم و اگر در چارچوب قانون بود برای آن احترام قائل هستیم و وقتی می بینیم آلوده به فتنه است با آن مقابله می کنیم.

وی در خصوص ملاک‌ها و معیارهای انتخاب نماینده اصلح در انتخابات گفت: باید بدانیم چه کسی دغدغه امروز انقلاب و رهبری را می تواند پاسخگو باشد و چه کسی می تواند مسائل اساسی که امروز نظام با ان مواجه است را حل کند.

* لزوم پیگیری قاطعانه قوه قضاییه در خصوص فیش‌های نجومی

وی پیگیری قاطعانه قوه قضاییه را در این خصوص خواستار شد و تاکید کرد: اگر قوه قضاییه فهم حکومتی داشته باشد برخورد با این ماجرا را فراتر از بازی‌های جناحی و سیاسی می‌داند چراکه به نوعی اعتمادسازی برای نظام است.

وی با بیان اینکه 30 نفر از این افراد با بی‌حیایی و بی‌آبرویی و وقاهت تمام از ترامپ درخواست کمک کرده اند، افزود: ترامپ در کشور خودش بی‌آبرو است و حتی در کشور خودش حمایت جمهوری خواهن را نداشت ولی این افرد برای رسیدن به قدرت دست به دامن ترامپ شدند.

وی با اشاره به بحث محاکمه کردن سران فتنه افزود: این افراد به چهره نظام خدشه وارد کردند و نظام را به لبه پرتگاه بردند، خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد کردند و اعدام برای آنها حداقل محاکمه است.

سردار سنایی‌راد ابراز داشت: باید توجه داشت که ارزش امنیت بالاتر است و همه باید در راستای حفظ امنیت و ایجاد وحدت و انسجام تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات