خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به پروژه دو قطبی‌سازی در سطح نخبگان و تعمیم آن به آحاد جامعه گفت: هدف نهایی دشمن از این پروژه نفوذ و ایجاد اختلال در امنیت روانی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۶۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی در چهارمین کارگاه هم‌اندیشی هادیان سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) با اشاره به برگزاری کارگاه‌های هم‌اندیشی اظهار داشت: این برنامه با تبیین جایگاه روایی اهمیت روشنگری در سطح جامعه برگزاری می‌شود.

وی با بیان اینکه بصیرت بزرگترین مانع برای انحطاط فکری و دید واقعی انسان به دین و دنیا و آخرت است، گفت: رسالت کارشناسان و هادیان سیاسی در این بین، تحلیل و تبیین چهره به چهره مطالب با ترتیب و بیان منطقی و علمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به احتمال نفوذ سیاست‌زدگی در بین هادیان سیاسی افزود: تحلیلی مورد پذیرش عامه قرار گرفته و روشنگر افکار است که به دور از حواشی باندی و حزبی و هرگونه تعصب و تحجر باشد.

وی با اشاره به پروژه دو قطبی‌سازی در سطح نخبگان و تعمیم آن به آحاد جامعه بیان داشت: راز ایجاد دو قطبی‌ها در جامعه، ایجاد اصطکاک و اتلاف نیروهای جامعه و پوشاندن مسائل مهم روز جامعه ست.

عبدی همچنین هدف نهایی دشمن از طراحی دو قطبی‌سازی در جامعه را نفوذ و ایجاد اختلال در امنیت روانی در جامعه دانست و افزود: نتیجه پیگیری امر دو قطبی‌سازی در جامعه، ایجاد شکاف و نفاق بین حاکمیت و مردم و نیز شکاف در حاکمیت و سرایت آن به آحاد جامعه بوده و این خطری است که رهبر انقلاب ، نسبت به آن واکنش نشان داده و تذکر داده‌اند.

وی در ادامه به تشریح آخرین آرایشات و تحرکات انتخاباتی پرداخت و هادیان سیاسی حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات و هم فکری پیرامون آخرین وقایع سیاسی و تحرکات جریان های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات