خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پیشرفت کشور در گرو داشتن بصیرت و داشتن روحیه انقلابی و جهادی است.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۶۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جمع فرهنگیان شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس دسته‌بندی گروه‌های سیاسی کشور به سه دسته جریان ضد انقلاب، جریان غیر انقلابی و محافظه کار و جریان انقلابی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به جریان ضد انقلاب افزود: دشمنان و در رأس آن آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راستای براندازی انقلاب اسلامی دست به اقدامات گوناگونی زد‌ه‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه آنها از هیچ تلاشی برای از بین بردن انقلاب اسلامی فروگذاری نکرده‌اند، تصریح کرد: روش و منش آنها با انواع تهدیدات در راستای براندازی نظام است.

وی در ادامه به جریان غیر انقلابی و محافظه کار اشاره کرد و گفت: امروز مشکلاتی که در سطح جامعه ایران وجود دارد به تقابل جریان انقلابی و محافظه‌کار برمی‌گردد.

مرادی با اشاره به سابقه جریان محافظه‌کار ابراز داشت: اگر به سابقه آن در طول تاریخ اشاره کنیم از زمان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) وجود داشته و امروز نیز وجود دارد.

وی در ادامه به قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: یکی ازدلایل شهادت امام حسین (ع) محافظه کاری برخی از خواص جامعه آن زمان برای یاری رساندن به امام و رهبر خود بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: جریان محافظه‌کار ظاهری محبت‌آمیز و مودب و همچنین دارای شعار حمایت از انقلاب و ولایت می‌دهد اما در عمل خلاف آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور در گرو داشتن بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات