خبرهای داغ:
امام جمعه قروه درجزین:

حماسه 9 دی روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود

امام جمعه قروه درجزین گفت: حماسه 9 دی روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود که باعث شد پایه های نظام محکم‌تر شود و در این روز مردم ثابت کردند همیشه گوش به فرمان رهبری خود هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۵۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمدرضا محمدی سبزواری در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع شهر رزن در شهر رزن با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله 9دی اظهار داشت: نهم دی ماه با رمز ولایت مداری مردم ایران رقم خورد.

وی افزود: امروز نیز آزمون ولایتمداری دیگری وجود دارد و آن نیز تبیین حوادث فتنه است چراکه بیش از 20 مرتبه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود به خواص و مسئولین فرمودند که موضوع فتنه و لایه‌های آن را به مردم تبیین کنند تا فتنه فراموش نگردد و نکته های پنهان آن برای مردم نمایان شود و مردم بدانند که افراد قدرت طلب و افراد مست پول و مقام چه موقعیت خطرناکی برای این کشور به‌وجود آوردند.

امام جمعه قروه درجزین خاطرنشان کرد: لایه‌های فتنه‌ بر سه نوع بودند، لایه اول افراد کف خیابان بودند که شامل افراد فریب‌خورده، گروهک‌های مختلف، اراذل و اوباشی که اصلاً رأی نداده بودند.

وی ادامه داد: لایه دوم شامل سران فتنه می‌شد که با تحریک مردم و اجرای برنامه‌های خود آب به آسیاب دشمن می‌ریختند.

محمدی سبزواری تصریح کرد: لایه سوم که لایه پنهان فتنه بودند و باید کارهای این لایه برای مردم تبیین شود شامل کسانی بودند که در آن ایام به رهبری نامه‌ای نوشتند و نظام را تهدید کردند، افرادی که برای براندازی نظام از سعودی‌ها پول‌های میلیاردی دریافت کردند، افرادی که جاسوسی استکبار جهانی را می کردند و آرمان‌ها و اهداف شومی در سر داشتند.

وی خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود که باعث شد پایه های نظام محکم‌تر شود و در این روز مردم ثابت کردند همیشه گوش به فرمان رهبری خود هستند.

امام جمعه قروه درجزین گفت: از جمله عواملی که باعث بیداری مردم شد تا این حماسه عظیم خلق شود، اهانت به ارزش‌های کشور، بی اهمیت نشان دادن نقش مردم در انتخابات و آینده کشور و نا امن کردن فضای جامعه برای مردم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات