خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

اجازه ندهیم چهره فتنه‌گران تطهیر شود

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه نباید اجازه دهیم چهره فتنه‌گران تطهیر شود، گفت: فتنه‌گران با اردوکشی‌های خیابانی، هوچی‌بازی سیاسی و جنگ رسانه ای جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار دادند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: سال ۸۸ جبهه استکبار در یک هم‌افزایی هوشمندانه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای با همه هم‌پیمانان بین المللی و همراهی عناصر دلباخته و فریب‌خورده داخلی و تحریک افکار عمومی در صدد پیاده‌سازی انقلاب مخملی و به چالش کشاندن چهار اصل استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت برآمدند تا حرکت پرشتاب انقلاب را در دهه چهارم انقلاب متوقف کنند.

وی افزود: وقایع سال ۸۸ یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است؛ چراکه اصول انقلاب از قبیل مردم، مکتب و رهبری را هدف قرار داده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان داشت: این طراحی پیچیده و فراگیر دشمنان به وسیله پیاده نظام و عوامل داخلی با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در فضای عمومی جامعه اجرایی شد و هشت ماه آزادی و امنیت را از شهروندان ایرانی سلب کرد.

وی به اهداف شوم فتنه اشاره کرد و گفت: قانون اساسی و مورد احترام و اعتماد مردم را زیر سوال بردند، اتهام بزرگ تقلب در انتخابات را مطرح کردند و با وقاحت تمام، خواستار ابطال انتخابات و حضور ناظران بین المللی برای انتخاب رئیس قوه اجرایی کشور شدند؛ این نوع حرکت براندازانه از آنجایی که مورد حمایت اسرائیل و امریکا و انگلیس و متحدان استکبار بود استقلال کشور را به چالش می‌کشید.

رجبی تاکید کرد: تلاش برای تضعیف و تخریب و انهدام ارکان اصلی انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان و ولایت فقیه و هتک حرمت ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) و روز عاشورا بیانگر اسلام‌ستیزی آشکار این حرکت خباثت آلود بود.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم و اجازه دهیم چهره فتنه‌گران تطهیر شود، افزود : فتنه‌گران با چشم پوشیدن از رأی 40 میلیونی مردم و بی احترامیبه آن، با اردوکشی‌های خیابانی، هوچی‌بازی سیاسی و جنگ رسانه ای جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار دادند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی که میثاق ملی و ثمره مجاهدت انبیا، علما و آزادگان و مردم حق جو و مسلمان ایران در طول تاریخ به ویژه تاریخ معاصر است به‌خاطر منافع شخصی و حزبی از سوی شخصیت‌هایی که زمانی جزو انقلابیون بزرگ و کارگزاران برجسته این نظام بوده اند مورد هتک حرمت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این میان برخی از خواص و بزرگان انقلاب لغزیدند و در این آزمون دشوار مردود شدند.

رجبی به هوشیاری، زمان‌شناسی و بصیرت مردم که برخاسته از ایمان و اعتقاد آنان بود اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مدیریت داهیانه رهبر انقلاب باعث شد حماسه نهم دی محقق شود و این حرکت عظیم به نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات