خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

عده‌ای هنوز از فتنه 88 عبرت نگرفته‌اند

امام جمعه ملایر با بیان اینکه عده‌ای نیز هنوز از فتنه 88 عبرت نگرفته اند، گفت: دشمن در برجام نیز به دنبال فتنه‌گری بود اما عده‌ای باز هم نمی‌خواهند عبرت بگیرند.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۶۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه علی ابن ابیطالب(ع) که به مناسبت ۹دی برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط قوی با خداوند، ارتباط با خلق خدا و نوع ارتباط با دشمن سه شاخصه مهم برای انسان کامل است که قرآن کریم نیز تاکید می‌کند هیچ‌گاه از دشمن اطاعت نکنید و این عین دینداری و جزو وظایف دینی است.

وی افزود: در نظام اسلامی، محور امام و رهبری است و اولین حکم نیز اسلام و مردم است که در این زمینه امام راحل(ره) در هیچ شرایطی خود را از مردم جدا نکردند و مردمی بودند و عزت مردم را حفظ می کردند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: امام راحل همواره ارتباطش با خدا و مردم قوی بود و از دشمن به عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود افکار و انقلابی بودن از نگاه امام راحل را تبیین می‌کنند چون عده ای از موضع امام راحل و افکارش فاصله گرفته اند و می خواهند جامعه را به گمراهی بکشانند.

وی بیان داشت: امروز عده ای از استکبار جهانی به عنوان قدرت‌های جهانی نام می‌برند در حالی که باید مقابل استکبار و کفر بایستیم و با آنها تعامل نکنیم.

برقراری با بیان اینکه عده‌ای نیز هنوز از فتنه 88 عبرت نگرفته اند، گفت: این در حالی است که تحریم‌های اقتصادی و جنگ هشت ساله و لانه جاسوسی از مواردی است که می توانستند عبرت بگیرند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی این همه به ما ضربه می‌زند و باز هم عده ای دم از دوستی با دشمن می‌زنند و تمام انگ‌ها چون افراطی و دلواپسان را به خودی‌ها در داخل می زنند، این قبیل افراد کسانی هستند که خود را به خواب زده‌اند و حرمت دشمنان را نگه داشته‌اند در حالیکه از دید اسلام این افراد جامع و کامل و انسان مومن نیستند.

امام جمعه ملایر گفت: دشمن در فتنه 88 آمده بود با انقلاب مخملی بساط نظام اسلامی را جمع کند و طبق گفته خودشان، انتخابات بهانه بود و اصل نظام نشانه بود، از این حماقت دشمن بدتر کسانی بودند که خود را به نفهمی زده بودند.

وی امثال کروبی نمی‌تواند حجت این اسلام ناب محمدی باشد چون اسلام آنها دست‌ساز و ساختگی است، ابراز داشت: دشمن در برجام نیز به دنبال فتنه‌گری بود اما عده‌ای باز هم نمی‌خواهند عبرت بگیرند.

برقراری افزود: در فتنه 88 هشت ماه کشور ما را ناامن کردند و دشمن را بر این کشور و نظام جسور کردند و سران فتنه سال 89 حصر خانگی شدند، اما افرادی ادعای آزادی این سران فتنه را دارند، در حالی که رهبری تاکید کردند اگر بخواهند محاکمه شوند حکم این افراد بسیار سنگین است و این رأفت نظام بود که در حصر خانگی باشند.

وی با استناد به سخنان آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: اگر جامعه بشری عاقل نباشد و مردم و مسئولانش از سلامت و طهارت برخوردار نباشند، در رأس آن حتی اگر امیرالمومنین(ع) نیز باشد، آن جامعه اسلامی نخواهد بود.

امام جمعه ملایر گفت: امروز باید در پرتو ولایت فقیه و رهبری در تمامی امور موفق باشیم همانگونه که نظام اسلامی هم اکنون در اقتدار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات