در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان آمده است
در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت 9دی آمده است: حماسه بزرگ 9 دی، حکایتی به‌یاد ماندنی از بصیرت عظیم مردمی دین‌مدار و شاکر در قبال نعمت عظمای انقلاب اسلامی و پیشوای صالح و بحق است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۹۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

مشیت الهی بر آن است تا زمانی که بندگان او با یک اراده مصمم و راسخ، قصد یاری دین خدا را داشته باشند، خداوند نیز به آنان یاری و نصرت خواهد رساند؛ چنان که اگر نعمتی داد، به شرط شکرگذاری در پیشگاهش، ظرفیت شاکرین را وسعت بخشیده و آنان را افزایش خواهد داد.

وجود انقلاب اسلامی به عنوان نماد اصلی دین فعال و پویا در تمامی عرصه‌های زینت بشر، به‌ویژه عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و به مثابه نصرت جمعی دین خدا در عصر حاضر، موضوعی است که غفلت از آن و بی‌تفاوتی نسبت به آن، پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت که در رأس آنها، انقطاع نصرت الهی خواهد بود.

حماسه بزرگ 9 دی، حکایتی به‌یاد ماندنی از بصیرت عظیم مردمی دین‌مدار و شاکر در قبال نعمت عظمای انقلاب اسلامی و پیشوای صالح و بحقٌی است که همواره جان و دل بندگان صالح خدا را روشن می‌کند.

قدردانی مردم از نظام در مقاطع گوناگون تاریخ انقلاب اسلامی و نیز پشتیبانی و حمایت از انقلابیون تراز انقلاب اسلامی، همان نصرت دین خداست که از نتایج اصلی آن همان نصرت و یاری از جانب خداوند است.

غافلان ، معاندان و فتنه‌جویان حقیرتر از آن هستند که در غبار فتنه، توان آن را داشته باشند که با اراده و مشیت خدای بصیر مقابله کرده و قادر باشند تا چراغ افروخته ایزد توانا را با دهان‌های خود به خاموشی بکشانند.

اما یادآوری و بزرگداشت این روز عظیم منادی این مطلب است که:

هان ای انقلابیون! و ای پیروان آگاه و بصیر ولی الله! همواره به هوش باشیم و چون ولی خود روی مساله فتنه در اشکال گوناگون آن؛ به عنوان آبشخور اصلی معاندان نظام در تقابل و تضاد با نظام حساس باشیم و حساس بمانیم و صراحتاً موضع بگیریم و در این راه از سرزنش‌کننده‌ای نهراسیم، چراکه ماموریت ما تقابل با معاندان و منافقان است تا زمینه هرگونه فتنه از صحنه گیتی برچیده شود.

در همین راستا از امت اسلامی به‌ویژه از اساتید دانشگاه‌های استان همدان دعوت به‌عمل می‌آید در تجمع بزرگ گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات