خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

حماسه 9دی نتیجه غیرت و فهم به موقع و بصیرت ملت ایران بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: حماسه 9دی نتیجه غیرت و فهم به موقع و بصیرت مردم ایران اسلامی بود که در همه جای ایران اسلامی ظهور و بروز پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

حجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت حماسه 9دی اظهار داشت: حماسه 9دی نتیجه غیرت و فهم به موقع و بصیرت مردم ایران اسلامی بود که در همه جای ایران اسلامی ظهور و بروز پیدا کرد.

وی افزود: ثابت قدم بودن در راه خدا و رسول خدا(ص) و دین حق باعث رستگاری می شود و لغزش و خروج و انحراف از راه حق باعث ذلت و خواری و زبونی می شود که این مورد درباره فتنه گران و سال 88 محقق شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: حماسه 9دی به عنوان نقطه درخشانی در تاریخ انقلاب ماندگار شد که پایانی بر زیاده خواهی و دشمنی دشمنان داخلی و فتنه گران بود.

وی ابراز داشت: بصیرت واقعی منجر به انجام تکلیف می‌شود و انجام تکلیف نیز تحقق وعده های خوب الهی را در مورد اهل بصیرت به دنبال می آورد.

گودرز تله‌جردی با اشاره به دستاوردهای داخلی و خارجی 9دی برای ایران اسلامی عنوان کرد: از جمله دستاوردهای داخلی آن می‌توان به اقتدار مردمی و افزایش اقتدار معنوی رهبری، انسجام بیشتر بین مردم و رهبری، آشکار شدن نقش نیروهای ارزشی مثل بسیج اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای خارجی این حماسه عظیم نیز حفظ و استقلال سیاسی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی آن، بیداری اسلامی در منطقه و خیزش های مختلف اسلامی در آفریقا و خاورمیانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات