خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

اگر میراث‌داری شهدا را نکنیم خائن هستیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر میراث‌داری شهدا را نکنیم خائن هستیم واگر میراث‌داری کنیم خادم هستیم چراکه شهدا خون و جان دادند تا انقلاب ما تضمین شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۹۱۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
اگر میراث‌داری شهدا را نکنیم خائن هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در یادواره شهدای هلال احمر شهرستان ملایر و بزرگداشت شهید شاخص استان همدان حاج رسول حیدری بین داشت: ما میراث ارزشمند و گرانبهایی در اختیار داریم و موظف هستیم به وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی که این میراث را میراث‌داری کنیم.

وی افزود: اگر میراث‌داری شهدا را نکنیم خائن هستیم واگر میراث‌داری کنیم خادم هستیم چراکه شهدا خون و جان دادند تا انقلاب ما تضمین شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مستبدین و مستکبرین طوری طراحی کرده بودند که آرام آرام از اسلام چیزی نماند، تصریح کرد: قبل از انقلاب در کشور ما مشروب فروشی ها و مراکز فساد فعال بودند و مبلغین دین را شکنجه می‌دادند و مامورین دولتی حجاب را از سر نوامیس ما بر می داشتند و همه این عقبه تاریخ ما است و نمی توان منکر شد.

وی گفت: جوانان غیرتمندی که در آن زمان سن و سالشان اقتضا می کرد جان خود را دادند تا این اتفاقات دیگر نیفتد و انقلاب کردند تا تحول مدیریتی اتفاق بیفتد و این کار عظیمی بود که برای آن «حاج رسول حیدری»‌ها و بسیاری از شهدای ما سیلی خوردند.

آزادی‌خواه با اشاره به دیدارش با سردار آبنوش گفت: ایشان از شهدای ملایر خاطراتی تعریف می کرد که من احساس غرور می‌کردم از این سرمایه‌هایی که در شهر ما بودند و ما قدرشان را ندانستیم، اخلاق مداران و رادمردانی که ما نتیجه کارشان را دیدیم و انقلاب را انجام دادند.

وی تصریح کرد: شهدا این ارث را گذاشتند و رفتند و امروز به دست ما رسیده و ما نیز نباید کوتاهی کنیم چراکه امروز دشمن با هر وسیله ای می خواهد دین را از دست ما درآورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با این ارثی که به ما رسیده ناموس، فرزندان، شهر و کشورمان در امان است.

وی با اشاره به حضور پرشور جوانان در شب‌های قدر و محرم به ویژه در اعتکاف‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که این‌ها را از دین خارج کند و به مسیر اولی که می خواست برگرداند اما این بار ما میراث‌دار هستیم و یک کار خلق شده داریم.

آزادیخواه با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم، ابراز داشت: بدون تعارف هر کسی به اندازه امکاناتی که در اختیار دارد مسئول است و اگر مسئولیت ها را انجام دهیم این ارث در دستمان خواهد ماند و به دست میراث‌دار اصلی امام زمان(عج) خواهیم داد وگرنه همه ما زیر دین شهدا خواهیم ماند.

وی گفت: امروز اگر کسی وظیفه ای دارد و وظیفه اش را درست انجام دهد، شهدا آرام می شوند اگر داد می‌زنیم و اعتراض می‌کنیم فقط بخاطر این است که مسئول به مسئولیتش توجه ندارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای ما کسانی بودند که یک ریال از بیت المال تلف نکردند، با اشاره به اختلاس ۸ هزارمیلیاردی گفت: این همان خیانت است، این حرف‌ها را سیاسی نکنید سیاسی کردن این صحبت‌ها خیانت به شهدا است.

وی با بیان اینکه واقعیت ها را باید گفت، این دولت و آن دولت هم ندارد، ادامه داد: این مرزگذاری‌ها اشتباه است ما یک مدل و تئوری و حدود داریم باید جان خود را فدا کنیم که محفوظ بماند .

آزادی‌خواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حقوق های نجومی گفت: تعجب می کنم از اینکه حقوق‌های غیر متعارف مدیریت نشد و این باید پیگیری شود مطالبه مردم این است.

وی افزود: شهدا که قریب ۳۰۰هزار شهید نخبه نیز در بین آنها بود چگونه مزد می گرفتند؟ آیا سزاوار است یک نفر ۲۳۰میلیون تومان حقوق بگیرد؟ جوانان و شخصیت های اصلی ما انقلاب کردند که این اشتباهات نباشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد به اسم انقلاب همان اشتباهات باشد، دیگر انقلاب نیست این می‌شود از دست دادن آن میراث ارزشمند ما و همگی باید تلاش کنیم آن چیزی که خداوند و شهدا به آن راضی هستند همان انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات