خبرهای داغ:
برادر شهید چرچی:

شهدا همه وجودشان وقف خدمت بود/ شهید« چرچی» مرد میدان نبرد بود

برادر شهید چرچی با اشاره به خانواده شهدا گفت: شهدا وقتی بودند همه وجودشان وقف خدمت بود و شهید «چرچی» نیز جزء این دسته از انسان‌ها است.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۷۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس الهی‌تبار امروز در یادواره شهید دانش‌آموز «جعفر چرچی» در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، اظهار داشت: شگفت‌انگیزترین انسان‌ها کسانی هستند که وقتی در کنار ما هستند، آنها را نمی‌بینیم و وقتی نیستند نیز در کنار ما حضور دارند.

وی با اشاره به خانواده شهدا افزود: نمونه عینی این افراد شهدا هستند چراکه شهدا وقتی بودند همه وجودشان وقف خدمت بود و شهید «چرچی» نیز جزء این دسته از انسان‌ها است.

برادر شهید چرچی در سالگرد وفات مادرش با اشاره به خصوصیات اخلاقی ایشان عنوان کرد: مادرم امید و توکل را در حد اعلی داشت و با همه توانش از مردم دستگیری می‌کرد و به همسایه‌ها بسیار اهمیت می‌داد وصله رحم را رعایت می‌کرد.

وی گفت: از دیگر ویژگی‌های مادر شهید چرچی این بود که فرزندان را عاشقانه تربیت کرد، به آراستگی ظاهر و نوع لباس پوشیدن بسیار دقت و توجه می کرد و برای مخاطب ارزش قائل بود، هر شب با وضو می خوابید، در مسائل اجتماعی حضور پررنگی داشت و در پشت جبهه ها بسیار نقش آفرین بود.

الهی‌تبار در خصوص ویژگی‌های شخصیتی شهید «جعفر چرچی» نیز ابراز داشت: این شهید بزرگوار شخصیتی بااخلاص و با معرفت و خوشرو بود و وقتی در جمع قرار می‌گرفت سعی می‌کرد حال دیگران را دگرگون کند که این یکی از خصایص ویژه او بود.

وی با بیان اینکه شهید« چرچی» حامی دیگران و بسیار فداکار و مرد میدان نبرد و از خودگذشته بود، عنوان کرد: توصیه‌ام به دانش‌آموزان این است که در مورد زندگانی شهدای دانش‌آموز تحقیق کنند و هر هفته یکی از ویژگی‌های شهدا را تمرین کرده و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

برادر شهید چرچی با اشاره کوتاهی به وصیت نامه شهید چرچی عنوان کرد: «شهادت ارث ماست و بهترینی است که به ما رسیده است»؛ این جملات را شهید قبل از شهادت خود نوشته که بیانگر این است که شهدا فردای خود را می بینند.

در ادامه مهندس خانزاده همرزم شهید چرچی به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات