خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان همدان عنوان کرد

ضرورت اکرام اخلاق در جامعه امروز

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان همدان با اشاره به ضرورت اکرام اخلاق در جامعه امروز گفت: باید به اخلاق در تمام زمینه ها توجه کرد لازمه آن این است که در مقابل فرهنگ دین اسلام و شهدا زانو بزنیم و فکر و ذهن خود را از آنان بگیریم.
کد خبر: ۸۷۹۲۹۳۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محسن ثابتی در نخستین یادواره شهدای هلال احمر شهرستان ملایر بیان داشت: اگر بخواهیم نماد و نمود اصلی را بیابیم حضرت زینب کبری (س) است، کسی که یاد و خاطره شهدا را با بیان، صبر، بردباری و حرکت آزادی‌بخش خودش به جهان و جهانیان ارائه داد.

وی افزود: اگر حرکت زینبی در جامعه نباشد این مراسم ها و این تمثال شهدا در مقابل چشم نباشد دیگر نیروی جوان سلاح بردوش نداریم که بخواهد در حلب بجگند و از ارزش‌ها دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان همدان تصریح کرد: شهدا و رزمندگان اسلام الگوی خود را از کربلا گرفته‌اند، از امام حسین(ع)، آن کسی که تمام هستی خود را در راه اعتلای دین داد برای اینکه اسلام بماند.

وی با بیان اینکه ما نیز باید به الگوهایی که برای ما ترسیم شده اقتدا کنیم، گفت: اگز امروز این حرکت‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و نام شهدا و فرهنگ ایثار در جامعه نباشد، نسل سوم و چهارم انقلاب با هزاران ترفند و تله‌ها و دامها که سر راه این جوانان قرار داده‌اند مورد هجمه دشمنان اسلام قرار می‌گیرند.

ثابتی با اشاره به انواع و اقسام فیلم‌های مستهجن و افکار شبهه آلود گفت: جوانان از کجا می خواهند راه درست را تشخیص بدهند چهره این شهدا، یاد این شهدا و بیان این شهدا است که باید هدایتگر آنان باشد.

وی یاد آور شد: امام(ره) فرمودند مومنین چندین بار دعاها را خواندید، دعا روزانه را خواندید و روزه و نماز مستحبی گرفتید یک بار هم وصیتنامه شهدا را بخوانید که با جان و خون و دل خود نوشته اند و برای ما گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان همدان گفت: امام (ره) با عشق و سخن در مسیر شهدا بود و توانست این جامعه را از یک جامعه طاغوتی به یک جامعه انقلاب اسلامی تبدیل کند، کاری که رسول خدا (ص) انجام داد و فلسفه قیامش برای اخلاق بود.

وی با اشاره به ضرورت اکرام اخلاق در جامعه امروز افزود: باید به اخلاق سیاسی، فرهنگی، خانوادگی، شهروندی و فردی توجه کرد چراکه تا این‌ها درست نشود جامعه درست نخواهد شد و این موضوعات زمانی درست می شود که در مقابل فرهنگ دین اسلام و شهدا زانو بزنیم و فکر و ذهن خود را از آنان بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات