خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت شهید احمد احمدی از هم رزمان حسین خرازی دیروزبا حضور اقشار مختلف مردم در مسجد النبی روستای اله آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۳۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج نایین در این مراسم  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین در سخنانی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت : پشتسبانی از ولایت فقیه ، ادامه دادن راه شهدا و پیرو خط انقلاب وظیفه سنگینی است که شهدا بر دوش ما نهاده اند .
سرهنگ مسعود اکبری افزود : ما وارث خون شهدایی هستیم که از صدر اسلام تا کنون ، با ایثارگری ها و جانفشانی در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا امروز امنیت در کشور اسلامی برقرار باشد. 
فرمانده سپاه نایین بیان داشت: مقاومت ، ایستادگی و پایداری در ایران اسلامی نشاندهنده عزت و اقتداری است که شهدا برای ما به جا گذاشته اند. 
وی عنوان کرد : امروز کشور ایران با اقتدار موشکی که دارد توانسته سایه تهدید را از سر ملتش بردارد که این مدیون خون شهدا و خانواده های شهدا است. 
سرهنگ اکبری در این مراسم به بیان حماسه اربعینی اشاره کرد و اظهار نمود : امروز اگرحرکت و حماسه اربعینی با جمعیت 20میلیونی آنهم عراقی که روزی با ما درحال جنگ بود و امروز ما را تکریم می کند به برکت خون شهداست .
وی تاکید کرد : امروز ما اجازه نداریم خط شهدا و استکبار ستیزی را کمرنگ کنیم و باید با مقاومت و ایستادگی که شهدا برای ما به یادگار گذاشته اند ادامه دهنده خون شهدا باشیم. 
فرمانده سپاه نایین بصیرت و روشنگری را لازمه جلوگیری از ترفند و حیله های دشمن دانست و تصریح کرد : امروز دشمن ترفند و حیله های جدیدی را برای ملت ایران تدارک دیده که لازمه جلوگیری از نفوذها بصیرت است تا فتنه های دشمن را شناسایی کنیم. 
وی اظهار داشت : ورود از باب تعامل و نفوذ فرهنگی از فتنه هایی است که دشمن با استفاده از آن می خواهد با تعامل وحدت روحیه انقلابی ایران را از بین ببرد. 
سرهنگ اکبری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد خاکریز و دفاع گفت : امروز وظیفه داریم روحیه انقلابی خود را با انقلابی گری ، مقاومت و ایستادگی خود حفظ کنیم. 
وی در پایان تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث انقلابی گری را تذکری برای ملت ایران گوشزد و یادآوری کرد: 
با مستحکم کردن خاکریزها ، تبیین و روشنگری ، از فتنه و نفوذ های دشمن با بصیرت افزایی جلوگیری کنیم. 
گفتنی است در این مراسم خاطره گویی ، تقدیر از خانواده شهید احمد احمدی ، اجرای گروه سرود عطر یاس ،مداحی ذاکر اهل بیت (ع) از جمله برنامه هایی بود که در یادواره شهید احمد احمدی شهید محله ، آبروی محله برگزار شد. 
ارسال نظرات