خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبر داد :
همزمان با ۵ آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت : فردا اجتماع بزرگ بسیجیان شهر اصفهان همزمان با ۵ آذر سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ، در مصلی نماز جمعه اصفهان برگزار می‌شود.

علی مقواساز گفت : بسیجیان نواحی مقاومت شهرستان‌ اصفهان پس از حضور در پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج ، به سمت میعادگاه‌ نماز جمعه حرکت کرده و بسیجیان نیز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) حاضر شده و روز ۵ آذر را گرامی می‌دارند.لازم به ذکر است که قبل از شروع مراسم در ساعت 9:30 صبح رژه بزرگ موتور سواران این نواحی در خیابان های اطراف مصلی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به مناسبت ایام اربعین امام حسین (ع) و دهه آخر ماه صفر گفت : مراسم عزاداری با نوای حاج مجید صابری رئیس سازمان بسیج مداحان و کربلایی سید رضا نریمانی از ساعت ۱۱ صبح در محل مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت : سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصفهان است.

مقواساز گفت : غبارروبی از قبور مطهر شهدا به ویژه گلستان شهدای اصفهان، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات روشنگری با هدف تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، برگزاری یادواره‌های شهدا در پایگاه‌های مقاومت و مساجد و سرکشی از خانواده‌های شهدا و بازدید از آسایشگاه جانبازان و سالمندان از جمله برنامه‌هایی است که توسط رده‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت : برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از تولیدات بسیجیان در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج ، برپایی ایستگاه سلامت ورزشی در کوه صفه ، پارک لاله ، باغ غدیر و پارک مرداویج ، پیاده روی و کوه گشت خانوادگی ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت و عموم بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی رده‌های مختلف بسیج و اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور روستایی توسط بسیج سازندگی این ناحیه از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج در سطح ناحیه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات