خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نایین در نشست خبری خود با اهالی رسانه برنامه های هفته بسيج سپاه شهرستان نایین را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۸۲۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نایین سرهنگ مسعود اکبری پيش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که در محل ناحيه بسيج مقاومت سپاه نایین برگزار شد٬برنامه های هفته بسيج دهه پایانی ماه صفر این ناحيه را اعلام کرد.

فرمانده سپاه نایین ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی ، تجمع عاشورائیان را نماد قدرت اسلام راستين ، شور حسيني و وحدت مسلمانان علي رغم همه توطئه ها و تهديدات سخت افزاري و نرم افزاري عليه اسلام و تفكر شيعه دانست و گفت: امروز مسلمانان جهان حتي از اديان مختلف حول محور امام حسين جمع مي شوند.

سرهنگ اکبری با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی اضافه کرد: بسیج زمینه رشد و پرورش نیروهای مومن و متعهد را برای اداره امور جامعه فراهم کرد و کارهای مفید و موثری را برای خدمت به ملت انجام داد.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی هرجا و در هر مجموعه ای از کشور رسوخ کرد، شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بوده ایم، گفت: دشمنان تبلیغات زیادی را علیه این شجره طیبه به راه انداختند اما امروز به یاری خدا با تشکیل بسیج ده ها میلیونی از ظرفیت این نهاد مقدس از جمله جذب آموزش و سازماندهی مردم و شجره طیبه صالحین، در بُعد های مختلف مانند جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، بهره برداری شده است.

وی عنوان کرد: در کنار همه این موضوعات بخش نظامی گری بسیج نیز همچنان به قوت خود باقی است.

سرهنگ اکبری افزود: تشکیل و سازماندهی گردان های گردان های عاشورا و امام حسین (ع) ظرفیت های خوبی است که نقش و تاثیر روحیه نظامی را در شهرستان حفظ کرده است.

وی با بيان اینکه امسال نیز همزمانی هفته بسيج با ایام عزادارای رویکرد برنامه های بسيج را برنامه هایی با رنگ بصیرت حسینی کرده است٬گفت: شعارهای پيشبينی شده برای این ایام شعارهایی مانند «لبيک یا حسين» است.

سرهنگ اکبری با اشاره به برخی از برنامه هایی که همزمان با فرا رسيدن هفته بسيج برگزار خواهد شد٬گفت: تزیین و فضا سازی سطح شهر با الگو پذیری از حماسه اربعین حسینی ،مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (سلام ا... علیها)، برگزاری مسابقات شاخصه های انقلاب اسلامی وشهید شاخص ، حجاب و عفاف ، عطرافشانی مزار شهدا،برپایی نمایشگاه با موضوع اقتصاد مقاومتی و مشاوره وسیع به جوانان و معرفی کار آفرینان برتر ،اجرای برنامه های متنوع در مدارس، نشست روشنگری حوزه ای ،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی ، نشست های فرهنگی و سیاسی با موضوع بصيرت و گفتمان ولایت ،برگزاری مسابقات ورزشی، همایش مشترک ائمه جماعات مساجد ، و نشست بصيرتی با سرگروهی صالحين٬مسئولان آموزش و فرماندهان حوزهها و پایگاهها٬برگزاری هيئت منتظران مهدی موعود و... برنامه هایی است که در هفته بسیج برگزار می شود.

وی در ادامه به برخی دیگر از برنامه هایی که همزمان با هفته بسيج در نواحی سپاه نایین برگزار می شود اشاره کرد و گفت: برنامه های در نظر گرفته شده است که در قالب برنامه های دانش آموزی و دانشجویی و توابع شهرستان برگزار میشود.


ارسال نظرات