فرمانده سابق تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان:

خلوص و صداقت دو ویژگی مهم در خدمت به خلق خداست

فرمانده سابق تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان گفت: در خدمت کردن به خلق خداخلوص و صداقت دو ویژگی مهم است و ما در مسئولیت خطیری که هستیم که بعد از ایمان به خدا و اعمال واجبات باید در کمال اخلاص و صداقت خدمتمان را ارائه کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۷۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در آیین تودیع و معارفه فرماندهی تیپ متقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه دین اسلام یک دین اجتماعی است، اظهار داشت: در دین اسلام رابطه انسان با خداوندفقط در انجام یک سری عبادت‌های دستوری محدود نشده است بلکه در سطح وسیع‌تر و در مقیاس بزرگ اجتماعی به آن می‌نگرد.

وی افزود: سطحی از روابط اجتماعی به خدمت به خلق خدا مربوط می‌شود و از جمله مسائلی که به وفور مورد توصیه اسلام بوده خدمت به هم‌نوعان و خلق خداوند است.

فرمانده سابق تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به فرموده امام حسن مجتبی(ع) بالاترین امر در نزد خداوند راایمان به خدا و خدمت به برادران مومن عنوان کرد و ابراز داشت: بر اساس احدایث ارزش خدمت در نظام اسلامی برای ما به خوبی روشن است و ما را به جایگاه ارزشمند خود واقف می‌کند و خدمت به خلق خداوند از با ارزش‌ترین و بافضیلت‌ترین اعمال است.

وی در خدمت کردن به خلق خداخلوص و صداقت را به عنوان دو ویژگی مهم دانست و تاکید کرد: ما در مسئولیت خطیری که هستیم که بعد از ایمان به خدا و اعمال واجبات باید در کمال اخلاص و صداقت خدمتمان را ارائه کنیم.

بیدادی با بیان اینکهخدمت به خلق خدا باید در راستای کسب رضایت و تقرب به سوی خداوند و احیای ارزش‌های دین اسلام باشد، افزود: اگر برای رسیدن به پست و مقام و ثروت به مردم خدمت کنیم به طور قطع از فضیلت آن محروم می‌شویم و ما را از راه سعادت دور می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات