خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

دوری از دنیاطلبی و دنیاپرستی از عبرت‌های عاشورایی است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: از عبرت‌های عاشورایی این است که از دنیاطلبی و دنیاپرستی دوری کنیم و با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۳۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در مجمع بسیج شهرستان ملایر که با حضور فرماندار شهرستان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هدف این مجمع ایجاد زمینه مشارکت حداکثر فکری و توانمندی‌های صاحب نظران و اقشار مختلف جامعه است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری مجمع بسیج شناسایی و تحلیل آسیب‌ها و عرصه‌ها و نقاط ضعف و قوت در شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در مجمع بسیج با شناسایی‌هایی که انجام می‌شود برای برون رفت از موانع راهکارهایی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به وجود 18 شورا در مجمع بسیج شهرستان عنوان کرد: کارگروه‌ها نیز در ابعاد اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، بانوان، سلامت، علمی و دفاعی تشکیل می‌شوند و فعالیت می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این کارگروه‌ها با فرآیندی که در جلسات خود انجام می‌دهند، نهایتاً طرح‌ها را در مجموع شهرستانی ارائه می دهند تا از فرصت‌ها استفاده کنیم و تهدیدات بر طرف شود.

وی با بیان اینکه بحث‌های عاشورایی، اخلاق عاشورا و عبرت‌های عاشورای جزء مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: ما بايد در جمع‌های خود بحث‌ها، اخلاق و عبرت‌های عاشورایی را مطرح کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه یکی از بحث‌ها لقمه حرام است، گفت: از عبرت‌های عاشورایی این است که از دنیاطلبی و دنیاپرستی دوری کنیم و با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات