خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر با بیان اینکه مجمع عالی بسیج مورد اعتماد و بازوی مسئولین در شهرستان ملایر است، گفت: این مجمع در امور مختلف فعالیت‌های خوبی انجام داده که شاخص ترین آنها تصویب روز ملی ملایر بود.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۴۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام شمس در مجمع بسیج شهرستان ملایر با بیان اینکه مجمع عالی بسیج ملایر در بین مجامع استان همدان نمونه شناخته شده است، اظهار داشت: در کشور نیز در طول فعالیت مجمع به کمک نخبگان شهرستان و 8 کارگروه برنامه‌هها و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: به همت نخبگان و صنوف مختلف و روسا و اساتید دانشگاه و صاحبان فکر و اندیشه در بحث مجمع عالی بسیج، شهرستان ملایر در کشور نیز به عنوان یک مجمع نمونه مطرح شده و مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر تصریح کرد: در طول این چند سال 8 کارگروهی در ابعاد مختلف کار کرده‌اند و گروه نخبگان نیز یک کارگروه جداگانه است که فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اکثر راهکارهای ارائه شده نیز درحال عملیاتی شدن است، بیان داشت: در این هشت مجمع برگزار شده 80 راهکارارائه شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفته و برای اجرا به مسئولین اجرایی شهرستان ارائه شده است.

شمس با اشاره به اینکه فرماندار ملایر این مجمع را مورد اعتماد و بازوی خود در کارهای شهرستان ملایر می داند، گفت: در امور مختلف در بحث اقتصاد، فرهنگ، استکبار ستیزی و خانواده و سایر مطالب دیگر فعالیت‌های خوبی انجام شده که شاخص ترین آنها تصویب روز ملی ملایر بود که اتفاق افتاد و در استان و کشور نیز ثبت شده است.

وی اظهار داشت: امروز دو کار را پیگیری می‌کنیم یکی بررسی و ارائه گزارش کار کارگروه فرهنگی مجمع را داریم که حدود 20 نفر از نخبگان علمی دانشگاهی، صاحبان نظران اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این کارگروه فعالیت می‌کنند و گاها بحث های چالشی برگزار می‌شود تا بازخورد جدی از آن بیرون آید و بتوانیم ارائه کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر یادآور شد: با توجه به قانون برگزاری انتخابات مجمع که هر 3 سال یک بار است، این انتخابات امروز برگزار می‌شود و هم رئیس و هم نایب رئیس‌ها و بازرسان مشخص می شود.

در پایان این مجمع انتخابات انجام شد و حجت الاسلام شمس به عنوان رئیس و میرزایی رئیس هلال احمر ملایر به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات