خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد تأکید کرد

ضرورت انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به نسل جوان

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با تأکید بر انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به نسل جوان گفت: اگر در راه شهدا و آنچه آنان بر آن سفارش کرده‌اند از جمله ولایت و عفاف و حجاب کوتاهی کنیم باید در قیامت پاسخگوی شهدا باشیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۲۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

اعظم محسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد در هفته دفاع مقدس امسل برناه‌های مختلفی را با حضور بسیجیان این حوزه در شهر صالح‌آباد برگزار می‌کند.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها حضور بسیجیان در همایش میقات صالحین در مصلی نماز جمعه شهر صالح‌آباد با هدف افزایش بینش بصیرتی و سطح آگاهی بسیجیان بر گزار شد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد بیان کرد: این برنامه با حضور تمام بسیجیان رده‌های حوزه برگزار شد که با استقبال بسیجیان روبرو شد.

وی با بیان اینکه بر گزاری این دورها باعت تجدید روحیه بسیجیان می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌ها پیاده‌روی بسیجیان از گلزار شهدا تا پارک شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عنوان «یاد یاران» بود.

محسنی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه تجدید میثاق با شهدا و ادامه راه آنان بود و اینکه ما خواهران با حفظ حجاب و عفت خود از خون شهدا پاسداری کنیم.

وی با تأکید بر انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به نسل جوان خاطرنشان کرد: وقتی ما حجاب داشته باشیم روح شهدا از ما راضی می‌شود اما اگر در راه شهدا و آنچه آنان بر آن سفارش کرده‌اند از جمله ولایت و عفاف و حجاب کوتاهی کنیم باید در قیامت پاسخگوی شهدا باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات