خبرهای داغ:
رئیس سابق شورای اسلامی شهر ملایر گفت: ره‌آورد تاریخ‌ساز دفاع مقدس اقتدار و امنیت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۴۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حاج رضا نوروزی در جلسه انتخابات اعضای هیأت رییسه ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: ره‌آورد تاریخ‌ساز دفاع مقدس اقتدار و امنیت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امنیت خود را مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم، افزود: امروز کشورهای اطراف خود را که می‌ببینیم، عراق، سوریه و یمن جولانگاه تروریست‌ها شده است و مردم این کشورها در ناامنی زندگی می‌کنند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر ملایر افزود: با توجه به وضعیت ناامنی که در اطراف ما وجود دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام ایران اسلامی در امنیت است.

وی با بیان اینکه کار در هیأت رئیسه بسیار سخت و دشوار است، گفت: تمام توان شورا را برای خدمت رسانی به همشهریان به‌کار بستیم.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات حاج رضا نوروزی و دیگر اعضای شورا تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم که همه ما اعضای شورا، توفیق خدمت رسانی به همشهریان را در مدت باقی مانده از این دوره شورا داشته باشیم.

رضا زنگنه با اشاره به اینکه کشور در سال‌های گذشته در وضعیت اقتصادی خوبی نبوده و ملایر نیز از این وضعیت مستثنی نیست، گفت: شورا تمام توان خود را جهت خدمت رسانی به مردم گذاشته است و با تمام مشکلات اقتصادی که وجود دارد شاهد اقدامات خوبی در شهر ملایر هستیم.
گفتنی است؛ اعضای هیأت رئيسه شوراي شهر ملاير برای سال چهارم شورا مشخص شد و رضا زنگنه به عنوان رئيس، ليلا غفاری نائب رئيس، رحيم بقالی خزانه دار، رضا زهره‌وند منشي و اكبر هاشمی به عنوان سخنگو شورای شهر ملایر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات