خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان با تأکید بر اینکه امنیت، آسایش و عزت امروز ما دستاورد بزرگ صبوری خانواده های شهدا است، گفت: احترام به خانواده های شهدا و تجلیل از آنان، در حقیقت تجلیل از مقام شامخ شهدا است.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۹۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، همزمان با هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان از خانواده های شهید «محمد دلاوری»، شهید «محمد قلیئی» و شهید «حاج قاسم محمدی دوست»، دلجویی و سرکشی کردند، همچنین دیدار با «علی حسین سوری» جانباز دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های مسئولان تویسرکانی بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان در این دیدار با تأکید بر اینکه امنیت، آسایش و عزت امروز ما دستاورد بزرگ صبوری خانواده های شهدا است، گفت: احترام به خانواده های شهدا و تجلیل از آنان، در حقیقت تجلیل از مقام شامخ شهدا است.

محمد داوری اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا توقیق بزرگی است که نصیب ما شده است، چرا که مسیر زندگی در این دیدارها برای ما روشن می شود.

وی با اشاره به جایگاه خانواده شهدا، افزود: خدمت کردن به پدران و مادران شهدا وظیفه همه است و این خدمت کردن ها در پیروی از آرمان‌های شهدا شکل گرفته و نهادینه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه همگان به ویژه مسئولان است.

سعید سعیدی با بیان اینکه صبر خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران آنها در تربیت فرزند و تقدیم کردن آن در راه خدا برای حفظ اسلام مثال زدنی است، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا در راستای پاسداشت این همه ایثارگری آنها است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت، شهامت و شهادت در دیدار با خانواده شهدا شکل می گیرد، از این رو دلجویی از آنان ما را از غوطه ور شدن در دنیای مادی نجات می دهد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افتخار، عزت و سربلندی امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا دانست و عنوان کرد: به همین دلیل خدمت به خانواده های آن بزرگواران وظیفه ای است که بر دوش تک تک آحاد جامعه است.

گفتنی ست؛ شهرستان تویسرکان 755 شهید، 450 جانباز و 38 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات