خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان:

شهدای مدافع حرم نشان از روحیه شهادت‌طلبی جوانان امروز است

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: این آمار که 80 درصد شهدای مدافع حرم سنشان کمتر از 30 سال استنشان از شور و اشتیاق جوانان نسل امروز برای حضور در جنگ و روحیه شهادت‌طلبی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۴۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم «شب خاطره» در باغ موزه دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدسبه اهمیت یاد و خاطره شهدا پرداخت و اظهار داشت: وظیفه ما این است که یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و از شهدا یاد کنیم.

وی با اشاره به سالگرد سردار شهید «همدانی» بیان داشت: این مکان مقدس، یادگار شهدا و به ویژه یاد و خاطره سردار همدانی را برای ما زنده می‌کند چراکه این شهید بزرگوار در ساخت موزه دفاع مقدس زحمات فراوانی کشیدند.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هر انسانی در جنگ ترس دارد، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس به دلیل نیروی عظیمی همچون حضرت امام(ره) که خداوند به ما عطا کرده بود رزمندگان ما جزء خداوند متعال از کسی ترسی نداشتند.

وی در ادامه به شور و اشتیاق جوانان امروز برای حضور در جبهه نبرد علیه دشمن اشاره و تصریح کرد: جوانان امروز به لطف امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با شناخت و بصیرت بالاترنسبت به جوانان دیروز برای حضور در جنگ و نبرد علیه جبهه باطل شور و انگیزه و اشتیاق بالاتری دارد.

فرجی اضافه کرد:این آمار که 80 درصد شهدای مدافع حرم سنشان کمتر از 30 سال استنشان از شور و اشتیاق جوانان نسل امروز برای حضور در جنگ و روحیه شهادت‌طلبی است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های مردم همدان در طول هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: بنده افتخار می‌کنم که همدانی هستم چراکه همدان در پیچ و تاب‌های جنگ از ابتدا تا پایان جنگ به خوبی ظاهر شد و نقش رزمندگان همدان در جنگ تحمیلی و به خصوص عملیات والفجر8 نقش بی‌بدیل و افتخارآفرینی است.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان از سوم خرداد به عنوان بهترین روز در طول جنگ تحمیلی یاد کرد و یادآور شد: در جمهوری اسلامی همه روزها به دلیل داشتن امنیت، خوب و بهترین است و در طول جنگ برای ما روز دوم خرداد به دلیل شهادت «حاج محمود شهبازی» تلخ‌ترین روز و سوم خرداد با پیروزی در جنگ به عنوان بهترین روز است.

وی با اشاره به ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس ابراز ناخوشایندی کرد و بیان داشت: گاهی با مشاهده برخی فیلم‌ها احساس ناراحتی می‌کنیم چراکه در این فیلم‌ها فقط جنگ و خونریزی را نمایش می‌دهند و از به نمایش گذاشتن نشاط و شادابی در بین رزمندگان امتناع می‌کنند، دشمن را خیلی ضعیف جلوه می‌دهند در صورتی که در جنگ دشمن خیلی قوی بود و رزمندگان با داشتن رهبری چون حضرت امام(ره) و یاری خداوند توانستند آنها را به زانو در آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات