خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

دشمن با عملیات کمان 99 امید خود را از دست داد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه هیچ وقت رشادت‌های نیروی هوایی و پایگاه هوایی شهید نوژه را فراموش نخواهیم کرد، گفت: دشمن با عملیات کمان 99 امید خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۲۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار در همایش ملی عملیات نیروی هوایی حماسه اولین پاسخ و عملیات کمان ۹۹ در استان همدان با بیان اینکه نیروی هوایی همپای سایر کسانی که برای این مرز و بوم حماسه آفریدند مورد احترام هستند، اظهار کرد: مردم ایران هیچ وقت خاطرات پایگاه شاهرخی سابق، آیت الله مدنی، 19 بهمن ماه سال 57 را فراموش نمی کنیم.

وی با تاکید براینکه هیچ وقت دلاورمردی ها و رشادت‌های نیروی هوایی و پایگاه هوایی شهید نوژه به ویژه زمانی که پایگاه هوایی و فرودگاه همدان بمباران شد را فراموش نخواهیم کرد، افزود: دشمن با عملیات کمان 99 امید خود را از دست داد.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه با دلاوری های این مردان عزتمند و غیور پرچم پیروزی به دست مردم ایران به اهتزار درآمد، ادامه داد: یاد کردن دفاع مقدس افتخار مردم ایران است.

وی با بیان اینکه این موفقیت‌ها جز با دلاوری‌های مردان غیور این مملکت به دست نمی‌آمد، عنوان کرد: وظیفه داریم رسالت خود را نسبت به این قهرمانان انجام دهیم.

الهی تبار با بیان اینکه خلبانان و رزمندگان مردانی هستند که می‌توانند حماسه‌سازی را به نسل‌های بعد انتقال دهند چراکه مردم نیز مشتاق هستند،عنوان کرد: امیدواریم شاهد شنیدن حماسه های این حماسه سازان ماندگار دفاع مقدس باحضور اقشار مختلف مردم باشیم.

ارسال نظرات