خبرهای داغ:
توسط بسیجیان مرکز مقاومت بسیج قهاوند صورت گرفت؛

عطر افشانی مزار شهدای شهر قهاوند و 40 روستای تابعه

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از عطر افشانی مزار شهدای شهر قهاوند و 40 روستای تابعه با حضور بسیجیان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۵۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

سید روح‌الله حسینی‌شاخصی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مزار شهدای شهر قهاوند و 40 روستای منطقه عطر افشانی شد.

وی گفت: این برنامه به همت بسیجیان در روستاهای منطقه قهاوند برگزار شد و در هر روستا فرمانده پایگاه به همراه بسیجیان و روستاییان با حضور در مزار مطهر شهدا به عطر افشانی و تعویض پرچم مزار این عزیزان پرداختند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند ابراز داشت: این برنامه در شهر قهاوند نیز با حضور مسئولین ادارات، بسیجیان و کارکنان مرکز مقاومت قهاوند برگزار شد و مزار مطهر این عزیزان عطر افشانی و پرچم قبور آنان نیز تعویض شد.

وی در ادامه گفت: خواسته شهدا از ما این است که برای جامعه مفید باشیم بنابراین باید در این راه جدیت لازم را داشته باشیم و سعی کنیم راه و اهداف شهدا را فراموش نکنیم.

حسینی‌شاخص با تأکید بر تکریم خانواده‌های شهدا خاطرنشان کرد: خانواده شهدا رنج بسیاری را تحمل کردند تا امروز ایران اسلامی اینگونه اقتدار داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار