خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
بازسازی واقعه غدیر با عنوان فروغ ابدیت دو شب گذشته در شهرستان دهاقان برگزار شد، این مراسم با حضور چشمگیر مردم ولایتمدار همراه بود.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان،بازسازی واقعه غدیر با عنوان فروغ ابدیت دو شب گذشته در شهرستان دهاقان برگزار شد. در این مراسم در ابتدا حاج آقا اجتهادی در مورد غدیر توضیحاتی را ارائه نمودند و گفتند پیامبر کارهای نیمه تمامی داشت که از جمله آموزش مناسک حج ، آموزش احکام و مهمتر از همه ابلاغ پیام حساس و اساسی که پیامبر خاتم باید به تمام مردم بالاخص یمن و نجران ابلاغ می نمود

چه مسئله مهمی بود که در آن گرمای سوزان مردم باید هجرت کنند آیا فقط برای این بود که یک دوست یا جانشین معرفی کند پیامبر انان را جمع کرد تا بگوید هرکس که من ولی اویم از این به بعد علی و یازده فرزندش ولی و جانشین خواهند بود امروز است که همه دشمنان از دامنه اسلام ناامید می شوند .

سپس امام جمعه محترم شهرستان عرض خیر مقدم به همه عزیزان حاظر در جلسه و تشکر از نمایندگی ولی فقیه و ناحیه مقاومت بسیج که در برپا نمودن این جلسه زحمت کشیدند . در ادامه فرمودند امروز تجلی غدیر کجاست اصل و اساس این جشن ولایت است و مختص به حضرت علی نیست و ولایت خداست واقعه ای که هفتاد روز قبل از رحلت پیامبر انجام شد در روایت امده است که ولایت از تمام ارکان دین بیشتر به آن دعوت شده است.ولایت تعطیل بردار نیست مثل روزه که اگر مسافر باشی نباید بگیری ولی ولایت هیچ تعطیلی ندارد و تا روز قیامت همیشگی است الان مظهر ولایت ولی فقیه و نائب امام زمان است .

در ادامه حاج آقا رضوانی مراسم را با رمز یا علی ابن ابیطالب آغاز نمودند و سپس مراسم بازسازی انجام شد .


ارسال نظرات