خبرهای داغ:
گروه جهادی نسیم هجرت یکی از گروه های جهادی فعال شهرستان تیران و کرون است که سابقه ای 6 ساله از فعالیت های جهادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است .
کد خبر: ۸۷۴۳۰۰۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

 

به گزارش خبر گزاری بسیج از تیران و کرون ؛ گروه جهادی نسیم هجرت یکی از گروه های جهادی فعال شهرستان تیران و کرون است که سابقه ای 6 ساله از فعالیت های جهادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است .

این گروه که از سال 1387 از دانشگاه علمی کاربردی تیران فعالیت های جهادی خود را آغاز کرد ؛ تاکنون موفق به حضور مخلصانه در روستا های دره بید ، آبپونه ، قلعه موسی خان ، الور و احمدرضا از توابع شهرستان تیران و کرون شده است و در عرصه های مختلف عمرانی ، آموزشی ، حمایتی و فرهنگی خدمت رسانی های ارزنده ای داشته است .

گروه جهادی نسیم هجرت در تابستان امسال نیز با همکاری ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون و دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان اصفهان و پیام نور تیران و جمعی از جوانان تیرانی در روستای حسن آباد علیا از توابع شهرستان تیران و کرون حضور یافت و به فعالیت های جهادی خود در عرصه فرهنگی ادامه داد .

برگزاری کلاس های آموزشی ، همایش تحکیم خانواده ، یادواره شهدا ، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ... از جمله برنامه های فرهنگی این گروه جهادی در روستای حسن آباد علیا بوده است .

ارسال نظرات