خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۴۲۰۱۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
افزایش آمار طلاق و تسریع در امرازدواج جوانان / جنایات آل سعود در فاجعه منا برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین افزایش آمار طلاق و تسریع در امرازدواج جوانان / جنایات آل سعود در فاجعه منا برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با بیان سخنانی در خصوص ترویج و تسهیل در امر ازدواج گفت: در جامعه امروزی با وجود آسیب های اجتماعی ، باید ازدواج از روی آگاهی و اصولی انجام شود و در کنار این امرنباید، با سخت‌گيري‌هاي بي مورد مانع راه ازدواج جوانان شويم.

وی افزود :ازدواج علاوه بر اینکه يک بحث حياتي است باعث آرامش و تکمیل شدن دین و رسيدن به راهکارهاي لازم جهت تسهيل در اين امر، نيازمند فرهنگ سازي صحيح و دقيق است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نایین با اشاره به سیر صعودی آمار طلاق تصریح کرد: ازدواج هایی که از روی عشق های ظاهری و هوا و هوس انجام می شود پایدار نیست.

حجت الاسلام سجادی در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) با بیان سخنانی در مورد سیره زندگی آن امام بزرگوار گفت :امام محمد باقر(ع) امامي كه سراسر زندگي‌اش نور بود و همه لحظات عمر با بركتش، در راه ارشاد و هدايت انسان‌ها صرف شد و با وجود تمام سخت گيري هاي بني اميه، امام باقرعليه‌السلام به تبيين معارف اهل بيت عليه‌السلام مي پرداخت و از تبيين جايگاه امامت و ولايت در اسلام كه به معناي زعامت و تصدي امر است، دست بر نمي داشت.

وی در ادامه با تشریح کشتار حاجیان ایرانی در سال 66 و شهادت زائرین ایرانی و سایر مسلمانان جهان توسط آل سعود گفت : جنایت های آل سعود در قبال زائران ایرانی و غیرایرانی و کشتارهای آنان در یمن بسیار عمیق تر و همانند یزیدیانی است که در کربلا با امام حسین (ع) و یارانشان انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در نایین تاکید کرد :جنایات آل سعود در فاجعه منا برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند و هیچگاه از اذهان امت اسلامی پاک نخواهد شد.

وی باتبریک عید قربان و عید غدیر ابراز داشت: در ایام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مادران و پدران ، اسماعیل های خود را در راه خدا قربانی کردند و عید قربان روز قربانی اسماعیل هاییست که باید از آنها در درگاه حق تعالی بگذریم .

حجت السلام سجادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در نایین ، در خصوص اینکه چرا کشورهایی که ادعای حقوق بشریت دارند با وجود گذشت یک سال از فاجعه منا هیچ اقدامی نکرده اند گفت : مدعیان حقوق بشر با این ادعا ها میخواهند ملت ها را گول بزنند و خودشان را بعنوان طرفدار طرفدار ملت ها ودموکراسی بدانند .

وی افزود : جنایات آل سعود و بسیاری از جنایات دیگر نشان داد که اینها شعارهای تو خالی است و آنها ضد حقوق بشر و جنایتکار هستند.

امام جمعه نایین در پایان با بیان اینکه نقش راهپیمایی ها و تظاهرات در رفتار آل سعود تصریح کرد:از نشانه های اتحاد وپشتوانه ولایت فقیه همین تظاهرات و راهپیمایی هاست که امروز الحمدالله ملت همیشه در صحنه ایران نشان دادند پشتوانه ولایت فقیه و در کنار رهبر انقلاب اسلامی در راه آرمانهای مقدس شهدا ایستاده اند و ملت های دیگر با تبعیت از ایران در مقابل جنایت آل سعود بایستند و ساکت ننشینند.

گفتنیست شرکت کنندگان در مراسم نماز جمعه نایین در سالگرد فاجعه منا با برگزاری تظاهراتی جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند.

ارسال نظرات