خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان:

ترفند اصلی دشمن دور کردن انقلاب از ارزش‌هاست/ آفت مدیریت عدم نظارت دقیق است

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان گفت: ترفند اصلی دشمن دور کردن انقلاب و انقلابیون و مدیران از ارزش‌ها و گرایش به سبک زندگی غربی و اشرافی‌گری به منظور استحاله نظام از درون است.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۳۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
احد امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امروز مأموریت اصلی بسیج ادارات در استان تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با توجه به محوریت کشور ما در دنیا که به عنوان ام القرای جهان اسلام و مقتدر، پیش‌رونده و پیش‌برنده است وظیفه اصلی ادارات به عنوان ارکان اصلی دولت و خادمین به ملت این است که تمام ظرفیت خود را به کار خواهند بست تا با ایجاد ظرفیت‌های جدید و فعال کردن همه عرصه‌ها گام‌های بلند برای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت بردارند.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان با بیان اینکه آفت مدیریت عدم نظارت دقیق است، گفت: چنانچه نقش‌های نظارتی به درستی ایفا شود هیچ گاه شاهد شکل‌گیری جریان‌های تندرویی که عمدتاً با دست‌اندازی به بیت‌المال مسلمین حاشیه‌ای امن برای خود می‌سازند نخواهیم بود.

وی ادامه داد: ترفند اصلی دشمن دور کردن انقلاب و انقلابیون و مدیران از ارزش‌ها و گرایش به سبک زندگی غربی و اشرافی‌گری به منظور استحاله نظام از درون است.

امیری با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه عنوان کرد: باید با هوشیاری و مقابله با این نوع رفتارها دشمن را در رسیدن به اهدافش با شکست مواجه کنیم.

وی تصریح کرد: اگر شاخص‌های انقلابی‌گری که اصلی‌ترین آن مدیران جهادی و خدمتگزار است کم‌رنگ شود همین جریانات که آبروی نظام را هدف قرار داده‌اند، خودنمایی می‌کنند.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان ابراز داشت: وظیفه دستگاه‌های نظارتی این است که با دقت نظر جلوی این اتفاقات نامبارک را گرفته و ذی انقلابی ماندن را به عنوان ارمغان به جامعه هدیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات