خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان مطرح کرد

بسیج ادارات یک بستر مطمئن و امن برای انتشار فضایل اخلاقی

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان گفت: با توجه به ماموریتی که بسیج ادارات در استان بر عهده گرفته به عنوان یک بستر مطمئن و امن برای انتشار فضایل اخلاقی همواره به عنوان یک حرکت پیش رونده و فوق استراتژیک منشا خیر و برکت است.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۸۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: که مسلم است اتفاق مبارکی است که در جهان اسلام رخ داده و ما مکلف شدیم سهم خود را به خوبی انجام دهیم و نام این اتفاق، انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در شکل‌گیری این انقلاب، شما علمداران آن در مملکت اسلامی هستید به ویژه در استان همدان، بیان کرد: دشمن در تمام دنیا تلاش خود را برای دست یافتن به مطامع غیر واقعی و غیر ملموس معطوف کرده است و هر چیزی را آماج خود قرار می‌دهد و این اهمیت موضوع را بسیار خواهد کرد.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان عنوان کرد: دنیا برای تضعیف و مقابله با اسلام اتاق فکرهای متعددی را به عنوان سناریو برای خود تعریف کرده و برای رسیدن به سناریوها و اهداف آن از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

وی ابراز داشت: اسلام مقتدر است که به فضل الهی زمینه افتخار را برای ما فراهم کرده و می‌توانیم ماموریت خود را برای نیل به اهداف عالیه به وجه احسن انجام دهیم.

امیری با بیان اینکه اتفاقی که اخیراً در دنیا افتاد شکل‌گیری جمعیت میلیونی بود که ما آن را حرکت اربعین می‌نامیم، گفت: دنیا متحیرالعقول است و این حرکت عظیم سناریوهای آنان را نقش برآب کرده است.

وی با اشاره به اینکه دو محور برای جهان اسلام بسیار مهم بود، ادامه داد: محور اول این بود که ذهن آحاد مسلمانان را از حیث انتخاب ساقط کنند و یا به نوعی تنفر در افکار عمومی ایجاد کنند تا گرایش به سمت آنها به حداقل برسد.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان عنوان کرد: محور دوم بیت العتیق همان مکه مکرمه است که با کشتار حجاج مجامع بین الملل سکوت اختیار کردند از این رو مردم، خودجوش و به صورت حماسی و ارادی و با هزینه‌های شخصی خود برای حضور در کربلا شرکت کردند و برای آنها به عنوان یک پاشنه آشیل مطرح شد و سناریوهای آنها در این حماسه معنوی شکست خورد.

*هر کجا بسیج حضور دارد عزت نفس در حد اعلاست

وی تاکید کرد: با توجه به ماموریتی که بسیج ادارات در استان بر عهده گرفته است به عنوان یک بستر مطمئن و امن برای انتشار فضایل اخلاقی همواره به عنوان یک حرکت پیش رونده و فوق استراتژیک منشا خیر و برکت است.

امیری تصریح کرد: بسیج در واقع فرمولی است برای غلبه بر مشکلات و مصائب در حوزه کاری و به عنوان یک خون تازه در بستر حرکت در ادارات خواهد بود و ایفای نقش خواهد کرد و در محیطی پاک بدنه اصلی دولت را تشکیل می‌دهد و به دنبال ارتقاء شاخصه‌های مدیریت، زندگی فردی و اجتماعی و گروهی در ادارات است.

وی افزود: بسیج در هر کجا حضور دارد عزت نفس در حد اعلا بوده و انگیزه و تحرک و روحیه جهادی در اوج کاری است و به دنبال اخذ مدارج عالیه در سایر دستگاه‌های هم عرض در کشور در کوتاه‌ترین راه ممکن است.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان تصریح کرد: بسیج به دنبال تربیت کارمند فرهیخته بصیر با روحیه جهادی در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

وی ابراز داشت: امروز ترازی که جمهوری اسلامی ایران به لحاظ جایگاه در بین سایر کشورهای اسلامی پیدا کرده تزار قابل توجهی است و جایگاه بی نظیر و متعالی با روشنگری های مقام معظم رهبری دارد.

* ادارات محل تولید گفتمان‌های انقلاب اسلامی

امیری با بیان اینکه با این فرمول، بسیج را یک ظرفیت فرامکانی، فرازمانی و فراکشوری می‌دانیم، بیان کرد: بسیج ادارات با شناحت عمیق چالش‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات به دنبال طراحی فرایندی است که با برون رفت از این آسیب‌ها، معضلات و تهدیدات گره‌های موجود را برطرف کند.

وی تأکید کرد: ما در کوتاهترین زمان ممکن کار کارشناسی را انجام می‌دهیم و یک طهارت دائمی را در فضای ادارات رقم می‌زنیم و معضلات اخلاقی را برطرف می کنیم.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان در ادامه گفت: ادارات محل تولید گفتمان های انقلاب اسلامی هستند و مدیران ادارات لیدرهای تولید این گفتمان هستند، گفتمان‌هایی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های مختلف بیان می‌کنند که عقبه آن برگرفته از تفکر بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این گفتمان‌ها، گفتمان اقتصاد مقاومتی است که امروز دنیا متحیر مانده که چگونه اقتصاد مقاومتی، یک اقتصاد جهان سومی را نجات خواهد داد و این همان حرکت پیش برنده ای است که در بسییج اتفاق می‌افتد و برای ما انسداد معنایی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات