خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان خبر داد

فعالیت 80 پایگاه بسیج ادارات در استان همدان

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان از فعالیت یک حوزه مقاومت بسیج ادارات در مرکز استان به نام شهید «مقصودی»،80 پایگاه و 10 رده و 10 حوزه نیز در شهرستان‌های استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۷۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
احد امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) از قدیمی‌ترین و رکنی‌ترین قشرهای تأسیس شده در سپاه است که در حوزه‌های جذب و سازماندهی، آموزش و بکارگیری، حلقه‌های معرفتی صالحین و اجرای رزمایش‌های میدانی اقدامات خوبی داشته است.

وی افزود: اردوهای جهادی، همایش‌های علمی و کاربردی، ارائه محتوای مناسب تخصصی، هیأت منتظران موعود، برنامه‌های فرهنگی، یادواره‌های شهدا، تعامل و همکاری با ادارات کل و سازمان‌ها، اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج ادارات کشور نیز از دیگر اقدامات بوده که با پیگیری‌های به عمل آمده انجام و موفقیت‌هایی نیز کسب شده است.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان با اشاره به فعالیت یک حوزه مقاومت بسیج ادارات در مرکز استان که مزین به نام شهید والا مقام شهید «مقصودی» است، گفت: 80 پایگاه و 10 رده و 10 حوزه نیز در شهرستان‌ها زیرمجموعه آن بوده و کار میدانی خود را دنبال می‌کنند.

وی بزرگترین دستاورد بسیج ادارات استان را ارتقای شاخص جذب برابر سهم مشخص در برنامه 5 ساله پنجم عنوان کرد و افزود: امسال نیز در راستای شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اقدامات خوبی صورت گرفته است.

امیری یادآور شد: بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به منظور تحقق شعار سال با طرح موضوع در شورای قشر به بررسی زمینه‌های مناسب برای این فرایند پرداخته که با برگزاری جلسات متعدد در مرکز استان و شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی نسبت به احصاء راهکارهای مناسب اقدام کرده است.

وی ادامه داد: همچنین با توزیع کتاب، برشور و فراخوان مقاله در ارائه محتوای مناسب به سخنوران و حلقه‌های صالحین نیز گام‌های موثری برداشته شده است.

* برگزاری همایش بزرگ روز قشر بسیج ادارات در همدان

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان با اشاره به معرفی فرماندهان و اعضای نمونه در زمینه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها نیز موظف به برگزاری نشست‌هایی برای تبیین این موضوع با استفاده از اساتید مجرب و کارآزموده هستند.


وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی بسیج ادارات به مناسبت هفته دولت ابراز داشت: در این هفته نیز ضمن مشارکت در برنامه‌های پایگاه‌های ادارات در بدنه دولت و ارسال پیام‌های محتوایی از سامانه پیامکی مرکزی، مستند تولید شده شهید شاخص ادارات کشور شهید «جرفی» بین همه رده‌ها توزیع شده است.

امیری با اشاره به برگزاری همایش بزرگ روز قشر بسیج ادارات همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: این همایش امروز با مشارکت مدیران کل، رئیس دستگاه‌ها فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه مقاومت و اعضای اصلی بسیج ادارات در سالن همایش‌های بانک ملی برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: همایش روز قشر بسیج ادارات هشتم شهریور ماه از ساعت تا 12 با موضوع نقش‌آفرینی بسیج کارمندان در تشکیل دولت اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای کارمند توسط فرماندهان پایگاه‌ها، برگزاری شب شعر و خاطره، یادواره شهدا و برپایی حلقه‌های صالحین و سخنرانی بین الصلاتین در ادارات از مجموعه فعالیت‌های این قشر در هفته دولت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات