خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

گام‌های مثبتی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم/ دولتی‌ها در حل مشکلات همراه نیستند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به مسائل اقتصادی به زعم پیگیری‌های انجام شده گام‌های مثبتی را شاهد بودیم ولی دولتی‌ها در حل مشکلات همراه نیستند.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۲۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
گام‌های مثبتی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم/ دولتی‌ها در حل مشکلات همراه نیستند
محمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در انجام برجام و در توافق با ۱+۵در سیاست خارجی موفق بوده و اقدامات موثری داشته است.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای یک اقدام بزرگ و سخت بود، افزود: برقراری ارتباط با جهان و جذب و توسعه مستلزم کمک‌های بیشتری است و به خوبی به سرانجام رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم ما سال‌ها امید داشتند تا در مورد بحث هسته‌ای و مشکلاتی که بر سر راه با قدرت‌های جهان داشتیم نتیجه‌ای حاصل شود که منافع ملت ما در آن باشد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در سیاست خارجی عملکرد خوبی داشته و در موارد داخلی نیز با توجه به وعده‌های داده شده به ویژه در مورد جوانان و مسائل و مشکلات سیاست داخلی منتظر اقدام هستیم و امید است با قدرت و جدیت عمل شود.

کاظمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به مسائل اقتصادی به زعم پیگیری‌های انجام شده گام‌های مثبتی را شاهد بودیم ولی دولتی‌ها در حل مشکلات همراه نیستند انتظار می‌رود بانک‌ها در راستای انجام اقتصاد مقاومتی حرکت‌های سازنده تری داشته باشند تا مشکلات بنگاه‌های تولیدی برطرف شود.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نیز برای کمک به دولت اقداماتی در راستای اصلاح قانون بودجه انجام داده‌اند تا دیگر دولت بهانه‌ای نداشته باشد.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اعتقاد داریم با این اقدام در مدت کوتاهی مشکلات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش به کارخانجات و همچنین معوقات و کمک به بخش سلامت و درمان حل شود و در تعهدات دولت به مسائل اقتصادی و سیاست داخلی یک حرکت ارزنده را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار