خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

توجیه دریافت حقوق‌های نجومی غیرقابل‌قبول است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه توجیه دریافت حقوق‌های نجومی غیرقابل‌قبول است، گفت: هر کسی مسیر را درست ادامه نداد باید طبق قانون با آن برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۱۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
توجیه دریافت حقوق‌های نجومی غیرقابل‌قبول استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان در خصوص انقلابی بودن فرمودند انقلابی بمانیم، انقلابی فکر و انقلابی عمل کنیم.

وی افزود: ویژگی این سه نکته این است که در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید این مهم را مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم رسالتی که برعهده داریم به نحو احسنت انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اولین ویژگی شناخت اسلام ناب و اسلام علوی است، عنوان کرد: شرایط به گونه ای است که جامعه ما باید اسلام را دقیق بشناسد تا بتواند رسالت خود را به انجام برساند.

وی ادامه داد: دومین ویژگی عمل، ایمان و اخلاص است که در قرآن کریم نیز بر آن تأکید شده و باعث رشد و تعالی روح انسان می‌شود و انسان را به درجات بالاتر سوق می دهد.

ابوحمزه نکته سوم را بصیرت دانست و گفت: امروز جامعه نیازمند بصیرت است و هرچه پیش می‌رویم و از انقلاب ما سپری می‌شود نیاز به بصیرت‌افزایی در قشرهای مختلف به ویژه در بین خواص جامعه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت افزود: بصیرت یعنی دشمن شناسی، راه شناسی و هدف‌شناسی بنابراین باید این سه عنصر اصلی را خوب بشناسیم و بکار ببندیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب جهانی است، گفت: بصیرت لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی و رسیدن به این افق و جایگاه رفیع است.

* مواضع یک فرد انقلابی باید نسبت به آمریکا و استکبار روشن و شفاف باشد

وی با تأکید بر ولایت پذیری، اطاعت و تبعیت از نائب امام زمان(عج) عنوان کرد: اگر یک فرد همه شاخص‌ها و ویژگی‌ها را داشته باشد و تبعیت و اطاعت نداشته باشد به نتیجه نخواهد رسید به تعبیری اگر انسان محبت و مودت داشته باشد اما اطاعت نداشته باشد به جایی نمی‌رسد.

ابوحمزه ابراز داشت: نکته ای که در این ۳۷سال ما را موفق کرد، محور و شالوده و پایه اساسی در این پیروزی‌ها اطاعت از ولی امر مسلمین است.

وی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را از دیگر نکات مهم خواند و گفت: این مطالبه جدی است که مقام معظم رهبری از دولتی‌ها، مجلسی‌ها، قوه قضاییه و از همه ارکان نظام داشتند و دارند و هر کس در هر جایگاهی و مسئولیتی که قراردارد باید این نگاه را داشته باشد تا و با فقر و فساد و تبعیض مبارزه کند تا آن جامعه اسلامی که مد نظر است حاصل شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره در سخنانشان به بحث اقتصاد مقاومتی پرداخته‌اند و ۲۴اصل را به عنوان سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به سران قوا ابلاغ کردند، ابراز داشت: امروز اقتصاد مقاومتی نیز مطالبه ایشان از تمام مجموعه های نظام است و باید پیاده و اجرایی شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ادامه داد: اگر کسی می خواهد بداند انقلابی است و انقلابی عمل می کند باید ببیند در این موارد چه کرده است.

ابوحمزه تصریح کرد: استکبار ستیزی و مقابله با شیطان بزرگ و در رأس آن آمریکا و صهیونیست بین المللی نیز از دیگر ویژگی‌های انقلابی بودن است و باید مواضع یک فرد انقلابی نسبت به آمریکا و استکبار روشن و شفاف باشد.

وی اظهار داشت: فرد انقلابی باید اعلام کند موضعش در مقابل آمریکا و دولت‌های وابسته و عوامل فتنه چیست؟ نمی شود یکی بگوید انقلابی هستم ولی مواضعش در مقابل سران فتنه و فتنه گران مشخص نباشد.

* انقلابی بودن نباید فقط از لحاظ ظاهری باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: مگر می شود کسی روحیه استکبارستیزی و آمریکا داشته و موضع او در مقابل سران فتنه مشخص نباشد بنابراین هر کسی در هر جایگاهی است باید مواضع روشن و شفاف دشته باشد.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن نباید فقط از لحاظ ظاهری باشد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه فرمودند اگر در مسجدی صرفا عبادت انجام شود اما در این مسجد اصول و مبانی انقلاب و نظام مطرح نشود این مسجد، مسجد سکولار است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه مسئولیت و تکلیف بسیار سنگین است و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو بود، ابراز داشت: دفاع همه‌جانبه از نهضت‌های آزادی‌بخش و جبهه مقاومت در سوریه، فلسطین و همچنین ابراز نظر در خصوص وضعیت عراق، بحرین و یمن از دیگر نکاتی است که باید به آنها توجه کرد.

وی ادامه داد: فرد انقلابی باید سریع موضع خود را در برابر وضعیتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی نسبت به مردم غزه و فلسطین اعلام کند نه اینکه بگوید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؛ هر کسی این حرف را بزند بدانید انقلابی نیست و در مسیر انقلاب و ارزشهای انقلاب حرکت نمی کند.

ابوحمزه با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را روی کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان متمرکز کرده برای اینکه سیاست نیل تا فرات را از ۶۰ سال گذشته که صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند پیاده کند، افزود: انقلابی باید موضعش روشن و شفاف باشد.

وی مدیریت جهادی را از دیگر ویژگی‌های انقلابی بودن دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری 6 مورد برای مدیریت جهادی نام بردند و کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و درایت را از لوازم مدیریت جهادی بیان کردند.

* ساده زیستی از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: ساده زیستی از دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است و رهبر معظم انقلاب فرمودند هر چه می توانید تولید کار، اشتغال، ازدواج و حل مشکلات مردم کنید.

وی با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند تکلیف این حقوق‌های نجومی را مشخص کنید و به مردم پاسخ دهید.

ابوحمزه با بیان اینکه توجیه دریافت حقوق‌های نجومی غیرقابل‌قبول است، تأکید کرد: هر کسی مسیر را درست ادامه نداد باید طبق قانون با آن برخورد شود وقتی عده‌ای به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند یک نیروی انقلابی باید روشنگری کند وخود نیز محکم بایستد و از ارزش‌ها دفاع کند.

وی خود باوری و نوآوری را از دیگر ویژگی‌های فرد انقلابی برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یک زمان غربی ها شاگردی ما را کردند و امروز ما عقب افتادیم ما می توانیم مشکلات را حل کنیم نباید منتظر کسی ماند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: انسان‌های انقلابی می توانند هر مشکلی را از سر راه بردارند، امروز زمان کار و تلاش است.

وی با بیان اینکه همه ما به این مردم مدیون هستیم، خاطرنشان کرد: مردم را ببینید مردانه ایستاده‌اند مراسمات را ببینید یک قدم پا پس نمی کشند اگر می‌خواهید الگو شوید آستین‌ها را بالا بزنید باید وحدت داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات