خبرهای داغ:
حمیدرضا پوربافرانی
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین برگزار شد
همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان نایین شامگاه سه شنبه در محل سالن اجتماعات سپاه نایین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۳۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان نایین شامگاه سه شنبه در محل سالن اجتماعات سپاه نایین برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ مسعود اکبری فرمانده بسیج سپاه نایین ضمن بیان اینکه برای مقابل با دشمنان باید از روش های نوین استفاده کرد افزود: باید در راه اعتلای فرهنگ دینی و معارف اسلامی تمام اهتمام و تلاش خود را به کار ببندیم و در این راه مساجد را پایگاه های سیاسی، اجتماعی خود بدانیم.
وی در این همایش ضمن توصیه به ائمه جماعات در جهت جذب جوانان به مساجد و لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی ، گفت : حضور روحانیت با انگیزه و خوش ذوق در مساجد می تواند نقش بسزایی در جذب جوانان و نوجوانان به این مراکز معنوی ایفا کند.
سرهنگ اکبری با بیان سخنانی تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران را بواسطه پشتوانه همه جانبه رهبری نظام و مردم وفادار دانست و گفت : هیچ کشوری بدون حمایت های مردمی نمی تواند موفق و کارآمد باشد .
سرهنگ اکبری با بیان اینکه پشتوانه مردمی یکی از خصیصه های اصلی این انقلاب است متذکر شد: اگر در دوران امامت ائمه اطهار (ع) حمایت مردم و قدرت نرم وجود داشت دوران امامت بیشتر طول می کشید و رهبری ائمه اطهار بر جامعه بیشتر بود.
وی در ادامه افزود : استحکام انقلاب اسلامی را رهبری لایق و فرزانه انقلاب اسلامی و مردم وفادار و همیشه در صحنه را از جمله عوامل تداوم نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
سرهنگ اکبری همچنین خطاب به ائمه جماعات ، فرماندهان بسیج و مسئولین ادارات اظهار کرد: شایسته است همگی با اطاعت کامل از ولایت ورهبری انقلاب اسلامی و تعظیم و تکریم مردم در راه سعادت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سجادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نایین در این مراسم همراهی پایگاههای بسیج با مساجد را از الزامات ورکن اساسی حفظ نظام جمهوری تلقی کرد .
وی گفت : در جامعه امروزی وجود پایگاههابسیج در کنار مساجد را راهی به سوی تفکر بسیجی و جریانی دانست که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.
حجت الاسلام سجادی در ادامه افزود : امروزه به حول قول الهی تفکر بسیجی در همه ی بلاد اسلامی و کشورها تبدیل به محور مقاومت شده که آثار و برکات فراوانی داشته است که اینگونه جریان ها در مساجد باید بگونه ای که در جهت جذب و حضور جوانان در مساجد بتواند مثمر ثمر باشد.
نماینده ولی فقیه نایین در پایان اشاره کرد : بسیج مساجد نقش اساسی در ترویج فرهنگ و تفکر بسیج و پاسداری از ارزش های اسلامی دارد.
ارسال نظرات