خبرهای داغ:
امام‌جمعه سابق ملایر:

مراقب باشید هوا و هوس در هیچ شغلی وارد نشود

امام‌جمعه سابق ملایر با اشاره به لزوم تقوا در تمامی مراحل زندگی گفت: هوای نفس باعث از بین رفتن آدمی می‌شود و همه باید مراقب بوده که هوا و هوس در هیچ شغلی وارد نشود
کد خبر: ۸۷۳۴۰۵۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله سیدرضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری در دوشنبه گذشته اظهار داشت: با توجه به دیدار به رهبری و سخنان ایشان تشخیص دادم که استعفا کنم.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام جواد(ع) در آخر ماه ذی‌القعده بیان کرد: امام جواد(ع) دارای شاگردان زیادی بوده و دختر ایشان اولین کسی بود که امام زمان(عج) را دید.

امام‌جمعه سابق ملایر گفت: همه باید مراقب تقوی بوده و دل را از غیر خدا را از دل شستشو دهید اگر این‌گونه شود حسد، کینه، تکبر،حب ریاست و حب دنیا کنار گذاشته می‌شود و حب خدا در دل جای می‌گیرد.

وی با اشاره به سالروز دحوالارض در 25 ذی‌القعده بیان کرد:در این روزبه سرزمین مکه بیان می‌شود که به خود مغرور نشد چرا اگر نبود به خاطر زمین کربلا و بزرگواری که در آن شهید می‌شود زمین خلق نمی‌شد.

فاضلیان با اشاره به لزوم تقوا در تمامی مراحل زندگی گفت: هوای نفس باعث از بین رفتن آدمی می‌شود و همه باید مراقب بوده که هوا و هوس در هیچ شغلی وارد نشود.

وی افزود: همه باید در گفتار و کردار تقوا داشته و این تقوا در خانواده و معاملات به‌کارگیرند.

امام‌جمعه سابق ملایر با تقدیر و تشکر از کلیه علما، سادات، مسئولین و مردم شهیدپرور ملایر گفت: عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله بنده را می‌بخشید که نتوانستم خدمتگزار خوبی برای شما باشم.

وی با بیان اینکه به همین زودی رهسپار مشهد می‌شومدر اینجا نخواهم ماند، گفت: بنده آماده عالم آخرت هستم و غسل دهنده خودم را مشخص و محل دفنم راخریداری کرده‌ام وامیدوار به خدا هستم که چند لحظه‌ای بتوانم از گناهان گذشته عذرخواهی کرده که توشه‌ای برای آخرت بردارم.

وی در پایان به مردم تأکید کرد که همگی و باشکوه در نمازهای جمعه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات