خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

فکر کردن به منافع شخصی و حزبی با روحیه انقلابی‌گری سازگار نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه جوانانی که انقلابی کار می‌کنند و جهادی در پی کسب علم بوده باید به فکر رشد و تعالی انقلاب و مملکت باشند، گفت: فکر کردن به سود و منافع شخصی و حزبی با روحیه انقلابی گری نمی‌سازد.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۵۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: استکبار جهانی همواره کشور ما را مورد تهدید قرار داده و با توجه به این امر تقویت بنیه نظامی کشور با هدف بازدارندگی یک ضرورت است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس کشور همواره در حال تحریم بوده و هیچ گونه جنگ افزار و امکاناتی از ناحیه استکبار و غرب به کشور ایران داده نمی شد، ابراز داشت: این امر باعث شد کشور کاملاً خود کفا شده و کشورما به سمت پیشرفت از نظر بنیه علمی و تسلیحات نظامی به خود کفایی رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: استفاده از نخبگان و جوانان با انگیزه مانند شهید «تهرانی مقدم» کشور را در عرصه دفاعی و موشکی و تولیدات نظامی به سمت خود کفایی هدایت کرد و امروز این جوانان مسیر شهدا را ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: در راستای حفظ پیشرفت و خودکفایی کشور مسئولین باید از افرادی که توانایی علمی و فکری نو دارند، استفاده کنند و در این راستا تلاش کنند تا در تمام زمینه‌ها به خصوص بنیه دفاعی کشور پیشرفت کند.

قربانی تصریح کرد: باید سعی بر این باشد تا جوانان نخبه و با انگیزه و دارای تحصیلات عالی در فعالیت‌های بسیج به‌کار گرفته شوند تا از فکر و خلاقیت این جوانان نهایت استفاده شود.

وی با بیان اینکه در 35 سال انقلاب اسلامی ثابت شده که جوانان مومن و انقلابی همگی تحصیل کرده و دارای فکرهای نو هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در داخل، 35 سال به پیش رفت و امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: تفکر تکیه به غرب و آمریکا در بحث برجام نشان داد که هرگز غرب به فکر کمک به انقلاب اسلامی و جوانان ما نبوده، بنابراین به کارگیری جوانان نخبه و تحصیل کرده و بسیجی و انقلابی باید همواره در دستور کار مسئولین باشد تا کشور با تکیه بر توان داخلی نیاز خود را تامین کند.

وی ویژگی‌های افراد انقلابی را کار برای خدا و پیشرفت و تعالی کشور دانست و تصریح کرد : برای آگاه شدن از ویژگی فرزندان انقلابی باید به دوران دفاع مقدس برگشت تا ببینیم جوانان انقلابی چگونه کارمی کردند چراکه همه معیار و نمونه است.

قربانی با بیان اینکه جوانانی که انقلابی کار می‌کنند و جهادی در پی کسب علم بوده باید به فکر رشد و تعالی انقلاب و مملکت باشند، اضافه کرد: فکر کردن به سود و منافع شخصی و حزبی با روحیه انقلابی گری نمی‌سازد.

وی با اشاره به اینکه سخت‌ترین کارها با روحیه انقلابی عملی می‌شود، گفت: شهدای دانشمند هسته‌ای با انقلابی کار کردن و تلاش برای رضای خدا برای انقلاب و نظام آبرو کسب کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی حرفی برای ارائه داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: در کشور ما به لطف خدا آمار نخبگان و تحصیل کرده‌ها بالابوده و اصولا تمام مردم کشور ما نخبه هستند و به تعبیری می‌شود گفت مردم ایران یک سر و گردن از تمام مردم جهان از نظر هوش و توانایی بالاتر هستند و باید جایگاه و شأن مردم و نظام در جامعه جهانی حفظ شود.

وی با بیان اینکه دشمن طوری برنامه‌ریزی کرده تا به مردم ما القا کند که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، گفت: این در حالی است که توان کشور ما از اغلب کشورهای دنیا بالاتر است بنابراین جوانان و نخبگان کشور و کسانی که در عرصه‌های مختلف کار می‌کنند باید باور داشته باشند که می‌شود و شعار «ما می توانیم» را تحقق ببخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات