خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان:

هنرمند زوایای زیبای زندگی را به صحنه هنر درمی‌آورد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: هنرمند شخصیتی است که زوایای زیبایی‌های زندگی را به صحنه هنر درآورده و شخصیتی است که صحنه‌های وجودی جامعه را با تمام وجود خود به تصویر خواهد کشید.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۸۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم گرامیداشت روز جهانی عکاسی در جمع هنرمندان و عکاسان همدان با گرامیداشت فرا رسیدن روز همدان و سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا اظهار داشت: امیدواریم دغدغه‌ای که با آن در جامعه هنری استان همدان روبرو هستیم، بتوانیم با اثر هنری هنرمندان شهر و استان، همدان را آن چیزی که هست، معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی شناخت و معرفی مفاخر شهر است، تصریح کرد: به بهانه روز جهانی عکاسی، شهر همدان این افتخار را داشت تا از آقای عرب‌زاده، یکی از شخصیت‌های هنری و ارزشمند تقدیر و تشکر کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان داشت: یکی از برنامه‌هایی که در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی استان همدان پیش‌بینی و توصیه شد و مورد استقبال همه قرار گرفت این بود که به معرفی مفاخر و مشاهیر بپردازیم.

وی ابراز داشت: اگر ما امروز به گذشته خود می‌بالیم و سرمایه‌های سنگینی را از گذشته در اختیار داریم به سبب کسانی بوده که آنها را میراث‌داری، ثبت و ضبط و منتقل کردند و اگر به حافظ، سعدی، فردوسی، بوغلی سینا افتخار می‌کنیم به سبب کسانی است که آنها را سینه به سینه ثبت و ضبط کرده‌اند.

الهی‌تبار با بیان اینکه امروز نگاه ما به گذشته پرافتخارمان و به آینده است، اظهار داشت: از گذشته خود با چیزی که به دستمان رسیده است درس گرفته و نگاه خود را به آینده‌ای می‌اندازیم و دورنما و چشم انداز خود را مشخص می‌کنیم.

وی ادامه داد: هنرمند شخصیتی است که زوایای زیبایی‌های زندگی را به صحنه هنر درآورده و شخصیتی است که صحنه‌های وجودی جامعه را با تمام وجود خود به تصویر خواهد کشید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خاطرنشان کرد: هنگامی که هنر و عشق آمیخته شد بزرگترین قله‌ها را درمی‌نوردد و صحنه افتخارآمیزی برای جامعه می‌شود.

به گزارش بسیج، به پیشنهاد معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان سازمان‌های مردم نهاد به همراه پیشکسوتان حاضر در مراسم پیگیری ایجاد موزه عکس همدان را عهده‌دار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات