خبرهای داغ:
استاد خوشنویسی کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر از برگزاری جشنواره فروش آثار خوشنویسی برای کمک به بیماران صعب العلاج وسرطانی در روز چهارشنبه 13 مرداد ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۴۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

رضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر از فراخوان مجمع خیرین سلامت و برگزاری جشنواره فروش آثار خوشنویسی برای کمک به بیماران صعب العلاج وسرطانی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و به همت کانون بسیج سپاه ناحیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: هنرجویان کانون بسیج سپاه ناحیه ملایر با برنامه‌ریزی کارگاهی و تهیه آثار فاخر و ارزشمند در این امر خداپسندانه شرکت می‌کنند.

استاد خوشنویسی کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: آثار ی که اکنون در این جشنواره فروش است توسط هنرمندان بسیجی و مومن و متعهد کانون بسیج جوانان ملایر از جمله سیدمحمد حسینی، زهرا مقدم، معصومه زهروندی، طیبه رحمانی و نرگس بنایی انجام شده است.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم از قلم و هنر خود در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی و کمک به هموطنان خود استفاده کنیم.

کاظمی با بیان اینکه امسال سال پرباری برای جامعه هنری بسیج کانون بسیج جوانان ملایر بود، ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان نیز خداوند توفیق کتابت قرآن کریم را نصیب هنرمندان کانون بسیج کرد که توسط همین بسیجیان انجام و برای اهدا به آستان مقدس حضرت ابوالفضل عباس (ع) آماده شد.

وی با اشاره به پشتیبانی مسئول کانون بسیج جوانان ملایر از هنرمندان بسیجی تصریح کرد: این جشنواره روز چهارشنبه 13 مرداد ماه در محل آرامگاه بوعلی سینا همدان و با مشارکت مجمع خیرین سلامت استان، صداوسیما، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری همدان و کانون بسیج هنرمندان استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات