جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز دشمنی با آمریکا ممکن است خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا به طور قطع کُشنده است.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۹۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) که در سالن اجتماعات انصار برگزار شد، اظهار داشت: روزگار به تعبیر مقام معظم رهبری روزگار حساسی است.

وی گفت: جبهه استکبار با جبهه انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر درگیر جنگ شده و این تقابل شفاف‌تر شده و جلوه‌های جدیدی می‌یابد.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار جبهه انقلاب اسلامی مواضع و تدابیر بزرگی دارد که ما به عنوان مدعیان ولایت‌مداری و سربازان نظام اسلامی و به عنوان کسانی که در قول و عمل گفته‌ایم نمی‌گذاریم تاریخ تکرار شود، پشتیبان ولایت باشیم.

وی ابراز داشت: ما امروز باید گیرنده‌های خود را نسبت به ولایت بالا ببریم و در مرحله پشتیبانی و پیروی از ولایت خوب عمل کنیم.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه جنگ جبهه حق با جبهه باطل پایان ندارد، افزود: روزی خواهد آمد که انقلاب اسلامی دشمن نداشته باشد.

* مشکلات کشور به دلیل عمل نکردن به شریعت است

وی ادامه داد: این سنت الهی است که اسلام با دشمنان بزرگ درگیر باشد و در پرتو جنگ است که انسان‌ها جوهره خود را نشان می‌دهند، اینکه چه گرایشاتی دارند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه از دشمن نباید انتظار داشته باشیم که دشمنی نکند، گفت: تا زمانی که استکبار، استکبارورزی می‌کند و تا زمانی که انقلاب اسلامی، اسلامی است جنگ هم وجود دارد، مذاکره ممکن است بکنیم اما این به معنای دوستی و رفاقت نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان با قاطعیت دو بار به دولت‌مردان اشاره داشته‌اند که هر گاه به متن شریعت عمل کردید آنگاه مشکلات کشور حل خواهد شد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه مشکلات کشور به دلیل عمل نکردن به شریعت است، تصریح کرد: هنر انقلاب اسلامی این بود که توانسته در تمام صحنه‌ها تهدیدها و جنگ‌ها را دفع و به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: دفاع مقدس تضمین کننده انقلاب است که به عنوان بزرگترین دریچه صدور انقلاب شد.

* تمام همت دشمن بر هم زدن ماندگاری انقلاب است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تمام همت دشمن این است که ماندگاری انقلاب را بر هم زند و ما نیز باید این ماندگاری را تقویت کنیم و عناصر ماندگاری را بیابیم.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: دشمن با جریان استحاله و تهاجم فکری کاری کرد که اسلام متلاشی شود ولی به هدف خود نرسید.

حاجی‌صادقی با اشاره به شاخصه‌های ابرقدرتی بیان کرد: ابرقدرت کشوری است که بتواند رقبای خود را کنترل و مشکلات منطقه را فیصله دهد و جهان را با خود هم سو کند.

وی تأکید کرد: امروز دشمنی با آمریکا ممکن است خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا به طور قطع کشنده است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری چهار عنصر ماندگاری یا رگ‌های حیاتی انقلاب را برشمرد و افزود: اولین رگ حیاتی انقلاب، اسلام است.

* حرکت دهنده اصلی انقلاب، ولایت فقیه است

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ماهیت دینی انقلاب اسلامی را دوباره خاموش کنند، گفت: برای این کار اسلامی را رواج می‌دهند که روحیه جهادی ندارد.

حاجی‌صادقی دومین عنصر ماندگاری انقلاب را رهبری دانست و افزود: حرکت دهنده اصلی انقلاب، ولایت فقیه است و دشمن می‌خواهد آن را از اسلام بگیرد.

وی ادامه داد: حضور و مشارکت مردم و تبری و استکبارستیزی از دیگر عناصری ماندگاری انقلاب است و دشمن به دنبال از بین بردن روحیه جهادی و استکبارستیزی مردم است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام رضوی‌راد تقدیر کرد و بیان داشت: روحانیت در سپاه فلسفه وجودی خود را این می‌داند که خدمتگزار سنگرنشینان خط پاسداری از انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه این افتخار روحانیت است که در خدمت پاسداران باشد، در خصوص فعالیت‌های خوب نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: از ویژگی‌های این رده در انجام مأموریت‌های خود ولایت‌مداری است.

حاجی‌صادقی همچنین برای حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد و از پاسداران خواست تا با روحیه جهادی خود وی را در انجام مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات