خبرهای داغ:
در ویژه برنامه روز جهانی عکاسی در همدان؛

جوایز مسابقات فتوکاپ قاب جوانی و عید بندگی صاحبان خود را شناختند

در ویژه برنامه روز جهانی عکاسی برگزیدگان مسابقات فتوکاپ قاب جوانی و عید بندگی در همدان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۰۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
جوایز مسابقات فتوکاپ قاب جوانی و عید بندگی صاحبان خود را شناختندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بزرگداشت روز جهانی عکاسی شامگاه پنجشنبه همراه با اختتامیه رویدادهای فتوکاپ قاب جوانی و عید بندگی در تالار فجر شهرداری همدان برگزار شد.

برگزیدگان رویداد فتوکاپ قاب جوانی،که از ابتدای هفته جوان سال جاری و با بیش از ۲۸۰ اثر رسیده در دو بخش «جوان و جامعه» حوزه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، ازدواج و فضای مجازی آغاز شده بود، شناخته شدند.

در رویداد فتوکاپ قاب جوانی به ترتیب نفرات اول تا چهارم مجتبی طهماسبی زاده، فائزه هاشمی، علی آبک، حمید عزیزی، و در بخش «جوان و ورزش و نشاط» حوزه اوقات فراغت و ورزش به ترتیب رضا زنگنه، فاطمه زیوری پایدار، جواد پرست و مازیار اسدی معرفی و تجلیل شدند.

نفرات برگزیده مسابقه عکس عید بندگی مربوط به نماز عید فطر سال جاری نیز مشخص شدند که عبدالرحمان رافتی، رضا زنگنه، تهمینه صیفی‌کار، محمد ناصرالمعمارین، غزاله مدیر، مهدی مرادی، مریم محمدی، حمید عزیزی، احسان جزینی از برگزیدگان این مسابقه بودند.

به گزارش بسیج، از فعالان عکاسی استان همدان نیز که توسط مراکز هنری معرفی شده بودند تجلیل به عمل آمد که از این میان از عکاسان و هنرمندان، کبری یوسفی، فرزاد حمیدی منش، مهدی مرادی، عبدالرحمن رافتی، سارینا الیاسی، زهره رزجی، حمیدرضا امیری‌متین، کیارش کرمی، مصطفی اسدبیگی، امیرحسین جامه‌بزرگ، رضا زنگنه، محمد ناصرالمعمارین، تهمینه صیفی‌کار، غزاله مدیر، مجتبی طهماسبی‌زاده، پریسا رزجی، مولود ناصرالمعمارین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات