نماینده جبهه مقاومت اسلامی در شمالغرب کشور:

گروههای تکفیری یک جریان فکری و عقیدتی

نماینده جبهه مقاومت اسلامی در شمالغرب کشور در جمع مدیران شهرستان سراب، گفت: گروههای داعش، القاعده، طالبان و دیگر گروههای تکفیری جریان های نظامی نیستند بلکه به جرات می توان گفت که این جریان ها فکری و عقیدتی هستند.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۴۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محسن ایران زاد با اشاره به تلاش مفتی های وهابی برای تطهیر چهره جنایتکارانه این گروه ها، افزود:میلیاردها دلار نفتی رژیم آل سعود و دیگر رژیم های مرتجع منطقه صرف تحکیم پایه های فکری و عقیدتی این جریان ها می شود.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه جبهه مقاومت اسلامی عنوان کرد: داعش با پرچم دین و اسلام وارد میدان شده و شیعه کشی را افتخاری برای نیروهای خود می داند.
وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون فداکاری های جوانان و رزمندگان سلحشور جبهه های مقاومت است، ادامه داد: رشادت ها و جانفشانی های تیپ های فاطمیه، زینبیه و گردان های مقاومتحزب الله لبنان دشمنان را در حلب گرفتار ساخته و بزودی شاهد شکست ذلت بار گروههای تکفیری و حامیان ان ها خواهیم بود.
نماینده جبهه مقاومت در شمال غرب کشور با دعوت از مردم برای کمک های مادی و معنوی به مقاومت اسلامی، تصریح کرد: امروز تنها منادی رهایی بخش و حامی محرومان در جهان، نظام مقدس اسلامی ایران است و نظام سلطه بزرگترین مانع را در رسیدن به اهداف شوم خود ایران اسلامی می داند.
ایران ازاد، با تاکید بر ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت، اظهار داشت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب پیش بینی کرده، ظرف 25 سال آینده اثری از رژیم جعلی اسرائیل باقی نخواهد ماند.
وی با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: در حالی که از تهیه سیم خاردار و ماسک ها عاجز بودیم امروز در بیخ گوش دشمنان، موشک های مقاومت مستقر شده که در صورت هرگونه اقدام تجاوزکارانه به کشور و منافع ایران اسلامی ظرف 30 ثانیه بر خاک دشمن صهیونیستی فرود خواهد آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار