خبرهای داغ:
رئیس خانه مطبوعات استان همدان:

خبرنگاران باید صداقت و سلامت قلم را سرلوحه خود قرار دهند

رئیس خانه مطبوعات استان همدانبا بیان اینکه خبرنگاران باید صداقت و سلامت قلم را سرلوحه خود قرار دهند و حرمت قلم را حفظ کنند، گفت: خبرنگاران باید راه و رسم و منش شهدا را چراغ راه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۳۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای عرصه خبر و رسانه و تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا است که در امنیت شاهد برگزاری این محافل هستیم.

وی با اشاره به افتتاح سرای قلم در ملایر افزود: امید است از این حرکت شورای اسلامی شهر و شهرداری ملایر دیگر شهرهای استان نیز الگوگیری کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان بیان داشت: از نمایندگان مردم ملایر در مجلس می‌خواهیم تا با حمایت‌های خود دیگر مسائل و مشکلات مطبوعات در شهرستان را نیز پیگیری کرده و رفع کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در تاریخ ملایر ثبت خواهد شد، گفت: به طور قطع مردم ملایر از افتتاح سرای قلم در این شهرستان سود خواهند برد.

عارف خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگار باید رسالت عظیم خود را که اطلاع‌رسانی صادقانه است، سر لوحه کار خود قرار دهد و و از این استقلال ایجاد شده در راستای حرکت و تعالی شهر ملایر استفاده کند.

وی با اشاره به کسانی که به تازگی وارد عرصه خبر می‌شوند، گفت: خبرنگاران باید راه و رسم و منش شهدا را چراغ راه خود قرار دهند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان تصریح کرد: امید است خبرنگاران با حمایت مدیران شهرستان سهم خوبی برای ملایر از کشور بگیرند و آینده بسیار روشنی را برای مطبوعات ملایر داشته باشیم.

وی با تأکید بر صداقت و سلامت قلم گفت: قلمی که خداوند به آن قسم یاد کرده و این حرمتی که خداوند برای قلم قائل شده ما باید این حرمت را حفظ کنیم و آنچه می تواند ما را نجات دهد و کمک کند صداقت قلم و سلامت کار است این را سرلوحه خود قرار دهیم.

عارف خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با قلم خود جریان‌سازی، فرهنگ‌سازی و بسترسازی کند و جامعه را به سمت و سویی هدایت کند که رضایت خدا در آن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات