خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه نهاوند خبر داد

تجلیل از خبرنگاران نمونه بسیجی در هفته خبرنگار

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: مراسم تجلیل از خبرنگاران نمونه بسیجی که بیشترین فعالیت را با بسیج رسانه در طول یک سال گذشته داشته‌اند در همدان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۶۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی سهرابی در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته خبرنگار و با اشاره به برنامه‌های این هفته اظهار داشت: در هفته خبرنگار بسیجیان عضو رسانه در نخستین روز با امام جمعه شهرستان نهاوند دیدار و در دومین روز از این هفته با نثار شاخه های گل با آرمان‌های شهید گمنامی که به تازگی در حوزه علمیه نهاوند تدفین شده تجدید میثاق کردند.

وی افزود: در مراسم روز 17 مرداد از خانواده‌های دو شهید رسانه یعنی شهیدان رضا سوری اهل روستای وهمان و اله مراد نادری از روستای تکه به همراه مسئولان و خبرنگاران با اهدا لوح تقدیر تجلیل می شود.

مسئول بسیج رسانه نهاوند تصریح کرد: برای نخستین بار کلیپ تصویری از خبرنگاران نهاوند برای پخش از تلویزیون شهری مراسم روز خبرنگار و تجلیل از قهرمانان و فضای مجازی تهیه شده و پخش می شود.

وی بیان کرد: حضور در جمع خبرنگارن و دیدار با دو خانواده شهید عرصه رسانه و دیدار با خانواده‌های این شهیدان والامقام افتخاری بزرگ برای مسئولان و اصحاب رسانه است که باعث ایجاد انگیزه و قوت قلب برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه در این هفته عکس و مشخصات رسانه خبرنگاران به صورت بنر بزرگ چاپ شده است، گفت: این بنر برای شناخت و اطلاع مردم از رسانه‌ها با همکاری شهرداری به مدت چند روز در چند نقطه مهم نهاوند نصب می شود.

وی ابراز داشت: اگر امروز در عرصه‌های مختلف در سطح جهانی از عزت و سرافرازی برخوردار هستیم همه آن را مدیون ایثار خون شهدای والامقام و به ویژه شهدای عرصه رسانه‌ها هستیم زیرا اگر مجاهدت‌های آنها نبود هیچ‌گاه پیام رزمندگان و جنایات بعثی‌ها و تروریسم طالبانی به گوش مردم نمی‌رسید.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار کرد: خانواده‌های شهدای عرصه رسانه نهاوند و خبرنگاران نهاوندی باید بر خود ببالند که بعد از شهرستان همدان دارای بیشترین شهید رسانه‌ای هستند زیرا وجود این فرزندان از سرزمین نهاوند باعث افتخار همه ما نهاوندی‌ها است.

وی با اشاره به تلاش خبرنگاران نهاوندی در طول سال و در شرایط سخت کاری از مسئولان و مدیران ادارات نهاوندی خواست برنامه هایی را که در شأن و منزلت خبرنگاران نهاوندی باشد را مانند سایر نقاط استان انجام دهند.

سهرابی یادآور شد: همچنین مراسم تجلیل از خبرنگاران نمونه بسیجی که بیشترین فعالیت را با بسیج رسانه در طول یک سال گذشته داشته‌اند در مرکز استان انجام می‌شود.

گفتنی است؛ دو روستای وهمان و تکه از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای وهمان خبرنگار و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی 130 در 15 آذر سال 1384 در تهران به شهادت رسید و شهید «اله مراد نادری» از اهالی روستای تکه نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ 15 مرداد 1361 پس از به هلاکت رساندن 26 نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات