خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان تأکید کرد

تقویت فضای نقد در جامعه و مقابله با فضای تخریب

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به نقش رسانه و مطبوعات در رشدو توسعه جامعه گفت: ما باید فضای نقد را در جامعه تقویت و با فضای تخریب مقابله کنیم تا شاهد رشد و توسعه جامعه باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۲۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدابراهیم الهی‌تبار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در ملایر با تبریک دهه کرامت و روز دختر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ظهار داشت: شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار عزیزانی بودند که رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های مردم ایران را به جهانیان انعکاس می‌دادند.

وی افزود: باید به خاطر کار زیبایی که یک حرکت نو در استان نیز هست و آن اهدای مکانی به عنوان سرای اهل قلم به همت شورای شهر و شهرداری ملایر است تقدیر و تشکر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: جامعه‌ای که در آن شور و نشاط نباشد و اطلاع‌رسانی و خبر نباشد نمی‌تواند به سمت توسعه گام بردارد.

وی ادامه داد: ما اگر دوست داریم جامعه‌ای توسعه یافته داشته باشیم باید به یکی از مهمترین مسائل این عرصه در جامعه پویا و بانشاط که خبر و خبرگزاری است، توجه کنیم.

الهی‌تبار اظهار داشت: ما باید مطالبه‌گری را افزایش دهیم تا بتوانیم حضور مردم را در عرصه تصمیم‌گیری افزایش دهیم و این مهم از طریق رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند زوایای تاریک جامعه و لایه‌های ناشناخته را در جامعه شناسایی کنند و در دید و منظر مسئولان جامعه قرار دهند، گفت: از این طریق مردم نیز می‌توانند نقد کنند و در جریان امور قرار بگیرند و در امور سیاسی جامعه مشارکت داشته باشند و این جامعه یک جامعه با نشاط است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه خبرنگاران باید جامعه را به سمت توسعه رهنمون کنند، ابراز داشت: ملایر شایسته این چنین فعالیت‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه بهترین دوران کاری بنده در ملایر بوده است، گفت: قوانین را باید به سمت توسعه شهرستان سوق دهیم و تقاضا دارم که همه در کنار هم و دست در دست هم بدهیم تا رشد و توسعه را در ملایر ببینیم.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه از زمان دولت جدید توجه ویژه‌ای به رسانه شده است، افزود: وزارت ارشاد نگاه مثبتی به مطبوعات دارد چرراکه رسانه چشم بینای جامعه است و استاندار همدان نیز از مطبوعات و رسانه حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید فضای نقد را در جامعه تقویت و با فضای تخریب مقابله کنیم تا شاهد رشد و توسعه جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: وقتی مسئله‌ای در فضای نقد قرار می‌گیرد کاربردی‌تر می‌شود و مردم نیز مشارکت بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات