خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

وظیفه امروز ما انقلابی ماندن و عمل کردن است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه امروز ما انقلابی بودن، عمل کردن و انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۰۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین یادواره والدین شهدای منطقه قهاوند به همت مرکز مقاومت بسیج قهاوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در این مراسم با بیان ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه امروز ما انقلابی بودن، عمل کردن و انقلابی ماندن است.

ناصر عارف با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماحصل مجاهدت شهدا و ایثارگران، والدین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام والدین معظم شهدایی که از فرزند خود در راه آرمان های انقلاب اسلامیگذشتندیک عمل انقلابی است.

وی اظهار داشت: اگر روزی برسد که یاد و نام شهدا و جانبازان و آزادگان و والدین معظم شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به دست فراموشی سپرده شود آن روز همان روزی است که دشمن به هدف خود در این کشور دست پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان عنوان کرد: باید با زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران و والدین معظم شهدایی که در بین ما نیستند اهداف دشمنان را خنثی کنیم چراکه زنده بودن یاد و نام والدین شهدا نشانگر در جریان بودن مسیر انقلاب است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات