خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

زنده نگه داشتن یاد شهدا صیانت از فرهنگ شهادت است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بزرگداشت ارزش‌های نظام و صیانت از فرهنگ شهادت و ترویج آن در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۰۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح الله حسینی شاخص در نخستین یادواره والدین شهدای منطقه قهاوند اظهار داشت: این یادواره به منظور اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و برای پاسداشت فداکاری‌های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در برابر کار بزرگی که شهدا کردند، ناچیز است، چرا که آنان با نیت خالص و در راستای ارتقا و تثبیت نظام اسلامی، از جان خود گذشتند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بزرگداشت ارزش‌های نظام و صیانت از فرهنگ شهادت و ترویج آن در جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت، عزت، اقتدار، سربلندی و آزادگی انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، افزود: فعالیت در راستای ترویج فرهنگ شهدا وقت و هزینه نمی شناسد بلکه باید بهترین فعالیت ها و هزینه ها در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسماظهار داشت: بهترین درودهای خود را امروز به ارواح پاک شهدا و والدین متوفای آنها می فرستیم چراکه اگر آنها و اقدامانقلابی آنها نبود امروز ایران اسلامی به اینجایگاه باشکوه و عظمت نمی‌رسید.

امیر خجسته اظهار داشت:اگر امروز ایران اسلامی با عنوانیک ابرقدرت در منطقه محسوب می شود ویا جزو امن ترین کشورهای دنیا است این بخاطر مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و والدین معظم و خانواده های ایشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات