خبرهای داغ:
وزیر سابق ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز ایمان، باور و قدرت فرهنگی ایران از سوی دشمنان هدف گرفته شده است، گفت: اگر ما مرزبانان مصمم نداشته باشیم، دشمنان تأثیر خود را بر جای خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۷۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمحمد حسینی شامگاه چهارشنبه در یادواره پنجاه و یکمین سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جهاد در راه خدا و جایگاه آن اظهار اشت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند هیچ فرشته ای نمی تواند پاداش مجاهدین راه خدا را شمارش کند.

وی افزود: اگر این فداکاری‌های شهدا نبود معلوم نبود که چه بر سر این مملکت آمده بود و ما هر لحظه مدیون شهدا هستیم.

وزیر سابق ارشاد اسلامی با بیان دلنوشته یک مادر شهید جاوید الاثر گفت: این مادر شهید 28 سال فراق دوری پسر را تحمل کرده است و گفتند کسانی که دل امام خامنه ای را خون کنند به 28 سال بی تابی فراق فرزندم مدیونشان می‌کنم و می سپارم.

وی اظهار داشت: همه بایداین راه شهدا را ادامه دهیم به ویژه مسئولین باید با قدرت پا به کار باشند.

حسینی با بیان اینکه سردار شهید همدانی افتخار دیار همدان و گل سر سبد مدافعین حرم است و نقشی که همدان و افتخاراتی که در ادوار مختلف تاریخ انقلاب داشته؛ بر کسی پوشیده نیست، افزود: همه شهدا به دنبال استمرار راه امام(ره) بودند.

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید آویزه گوشه همگان باشد، خاطرنشان کرد: در این چهار دهه ما تجربه کردیم که هر جا امام و رهبری سخنی گفتند و ما دنبال کردیم موفق شدیم.

وزیر سابق ارشاد اسلامی یاد آور شد: امروز نیز همین است اگر رهنمودهای رهبری را عمل بکنیم قطعاً می‌توانیم مقابل دشمن بایستیم و اگر جایی کوتاهی شده آنگونه که باید و شاید به وظیفه خود عمل نکردیم.

وی با بیان اینکه امروز ایمان، باور و قدرت فرهنگی ایران از سوی دشمنان هدف گرفته شده است، تصریح کرد: دشمنان مرز و بوم اعلام کرده‌اند که طی 10 تا 15 ساله آینده باید استحاله نظام جمهوی اسلامی انجام شود و در این راه از ابزار فرهنگی استفاده می‌کنند که اگر ما مقابله نکنیم و تحرک نداشته باشیم آنها فضا را به دست خواهند گرفت و موفق خواهند شد.

حسینی با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود با کتاب، ساخت مستند و کار هنری وارد عرصه شده‌اند تا تأثیرگذار باشد، ادامه داد: اگر ما مرزبانان مصمم نداشته باشیم، دشمنان تأثیر خود را بر جای خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در تمام حوزه فرهنگی و هنری صاحبنظر هستند، بیان کرد: در همه حوزه‌ها از جمله فیلم، سینما، موسیقی و ... ایشان اظهار نظر می‌کنند و وقتی چنین فردی در رأس امور است، کفران نعمت است که ما قدردان نباشیم و به این توصیه‌ها گوش فرا ندهیم.

وزیر سابق ارشاد اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) پدر شهید بودند، اظهار کرد: امام راحل برای خودش حقی قائل نیست با وجود اینکه فرزندش از دست داده و در تبعید بوده است و همچنین گفتند که من اینجا نشسته ام و این شما هستید که به میدان می‌روید که باید ما خدمتگزار خوبی باشیم.
وی با اشاره به اینکه محل زندگی امام و سادگی آن برای سایر ملل شگفت انگیز است، افزود: نگاه امام به مسئولیت برای ما بسیار سنگین است زیرا گناه یک مسئول در جامعه اثر بیشتری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات